گردشگری و توریسم

پایانه های اصفهان برای جابجایی مسافران مشکلی ندارند

مهدی خضری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: اصفهان از جمله استان های کشور است که بیشتر شرکت های مسافربری آن به صورت خود مالکی اداره می شود و به همین دلیل شرکت های مسافربری آن با کمبود اتوبوس مواجه نیست.
وی افزود: برای حمل و نقل و خدمات رسانی به مسافران نوروزی یک هزار و 900 دستگاه ناوگان اتوبوس پیش بینی شد که شمار بدون مشکل در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه بلیت شرکت های مسافربری این استان پیش فروش به متقاضیان عرضه می شود، گفت: فعالیت این شرکت ها بدون مشکل ادامه دارد و بلیت پیش فروش شده هیچیک از شرکت های مسافربری اصفهان به جز درخواست متقاضی، کنسل نشده است.
اصفهان با طبیعتی چهار فصل، آثاری تاریخی و کهن باشکوه، سوغات چشم نواز و گز شیرینش مقصدی بکر و بهشتی زمینی برای تفرج گردشگران داخلی و خارجی است.
در سال تعطیلات نوروز سال گذشته 2 میلیون و 500 هزار مسافر به استان اصفهان سفر کردند و به پیش بینی مسوولان امر این رقم در ایام نوورز امسال افزون بر سه میلیون خواهد رسید.
به گزارش ایرنا، استان اصفهان با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران خارجی و داخلی بویژه در تعطیلات نوروز است.
/6026/2093

انتهای پیام /*


اقتصاد


حمل و نقل


مسافران نوروزي


اصفهان