گردشگری و توریسم

ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری انسجام قابل ملاحظه ای دارد

به گزارش ایرنا، ولی تیموری شامگاه پنجشنبه در بازدید میدانی از روند فعالیت ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این استان در هماهنگی برای انجسام به منظور استقرار کمیته های 10 گانه در کنار یکدیگر عملکرد مطلوبی دارند.
وی افزود: تاکنون ستاد هماهنگی خدمات سفر هیچکدام از استان های کشور به اندازه چهارمحال و بختیاری منجسم نبوده است.
معاون گردشگری و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور تصریح کرد: قرارگیری متمرکز کمیته های 10 گانه ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری در کنار یکدیگر در ارتقای کمی و کیفی روند خدمات رسانی بهتر به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان تاثیرگذار بوده است.
تیموری یادآور شد: مناطق بکر و دست نخورده، جاذبه های طبیعی، اماکن فرهنگی و تاریخی چهارمحال و بختیاری از مهمترین شاخص های مؤثر در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به این استان در طول سال و به ویژه نوروز است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: از 28 اسفند 1397 تاکنون یک میلیون و 699 هزار و 488 نفر با حدود 525 هزار دستگاه خودرو به چهارمحال و بختیاری وارد شده اند.
مهرداد جوادی تاکید کرد: از این تعداد 27 هزار و 947 نفر در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری اقامت داشتند.
وی اظهار داشت: در این مدت 278 هزار و 743 نفر از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی چهارمحال و بختیاری دیدن کردند.
جوادی تصریح کرد: از این تعداد 61 هزار و 941 نفر از جاذبه های تاریخی – فرهنگی، 151 هزار و 572 نفر از جاذبه های طبیعی و 65 هزار و 230 نفر از جاذبه های دست ساز چهارمحال و بختیاری دیدن داشته اند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت 801 بازرسی و نظارت از مراکز اقامتی، رستوران ها، مراکز پذیرایی و بین راهی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز اقامت موقت شامل کمپ ها، مهمانسراها و خانه های مسافر چهارمحال و بختیاری صورت گرفت.
جوادی تاکید کرد: بیشترین مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال از استان های ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، تهران، اصفهان، فارس و نوار غربی کشور بوده اند.
7362/6021

انتهای پیام /*


فرهنگي


اقتصادي


گردشگري


چهارمحال و بختياري