گردشگری و توریسم

تجربه منحصربفرد گردشگری طبیعی در انتظار میهمانان بدره است

فردین کاظم زاده روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبیعت زیبای زرانگوش دره ای بکر و زیبا و با طبیعتی چشم نواز که هر بیننده ای را به تحسین وا می دارد در روزهای اخیر در شهرستان بدره پذیرای خیل مهمانان نوروزی بدره و استان ایلام بوده است.
وی تصریح کرد: مردم و مسافران نوروزی این روزها که به استان سفر می کنند به این دره زیبا هم سر می زنند تا از دیدن زیبایی های این مکان بی نصیب نمانند، زرانگوشوی افزود: ارتفاعات مشرف به این منطقه زمینه را برای ورزش سنگ نوردی مهیا کرده است که بستری مناسب جهت سنگ نوردی است.
کاظم زاده تصریح کرد: زیبایی های این منطقه فقط مختص به طبیعت بکر آن نیست در انتهای تنگه زیبای زرانگوش امامزاده زید ابن حمزه(ع) از نوادگان امام محمد باقر(ع) قرار دارد که هر ساله زوار زیادی به این امامزاده جهت زیارت مراجعه می کنند.
کاظم زاده عنوان کرد: در کنار همه خوبی های تنگه زرانگوش جاده دسترسی به پشته آن مشکلاتی دارد که می توان با کمترین توجه زمینه جذب گردشگران را فراهم نمود اما با این وجود دره زیبای زرانگوش منطقه ای بکر و طبیعی است که پذیرای مهمانان نوروزی است.
کاظم زاده عنوان کرد: ۲۷ اثر تاریخی شهرستان بدره در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است و هرساله پذیرای گردشگران زیادی از تمام نقاط کشور می‌باشد.
7177/6034

انتهای پیام /*


فرهنگی


میراث فرهنگی


زرانگوش بدره


گردشگری