گردشگری و توریسم

138 هزار گردشگر و مسافر نوروزی وارد کیش شدند

به گزارش ایرنا، از مجموع گردشگران و مسافران نوروزی که در مدت مذکور وارد جزیره کیش شده اند، نزدیک به 90 هزار نفر با 590 پرواز از مسیرهای داخلی وخارجی به جزیره کیش منتقل شده اند و مابقی از طریق دریا به این جزیره آمده اند.
در این ایام از مسیر دریایی و از بنادر چارک، آفتاب ولنگه بیش از 53 هزار گردشگر و10 هزار و 228 خودرو وارد جزیره کیش شده اند که انتقال این مسافران توسط 93 شناورمسافری انجام شده و خودروهای مسافران نیز با 275 لندینگ کرافت به جزیره کیش منتقل شده است.
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی کیش در این زمینه با اشاره به احتمال افزایش مسافران در مقایسه با ایام نوروز سال 97 به ایرنا گفت: روند ورود مسافران نوروزی به کیش از طریق هوا و دریا جریان دارد و همه نهادهای خدمت رسان با به کارگیر تمام امکانات در حال خدمت رسانی و میزبانی از گردشگران هستند.
وی اضافه برنامه های شاد نوروزی باحضور هنرمندان کشور در نقاط مختلف جزیره کیش در حال برگزاری و سواحل آرامبخش کیش شاهد حضور چشمگیر مسافران نوروزی است.
مجید ملانوروزی، اضافه کرد: تدابیری اتخاذ شده تا مسافران نوروزی بتوانند بسهولت در نقاط مختلف جزیره تردد کنند و درصورت نیاز حسب تغییرات جوی خدمات و تسهیلات اسکان در اختیار منقاضیان قرار می گیرد.
*جزیره کیش در ایام نوروز 97 ( از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 ) میزبان بیش از 234 هزار گردشگر از 2 مسیر هوایی و دریایی بود.
جزیره مرجانی کیش به عنوان قطب گردشگری کشور و یکی از مقاصد اصلی مسافران نوروزی هر ساله در ایام نوروز جزیره کیش میزبان گردشگران زیادی از سراسر ایران اسلامی است که به منظور گذران تعطیلات عید در شرایط مناسب آب و هوای کیش و بهره گیری از جاذبه های طبیعی و گردشگری از دو مسیر هوایی و دریایی به این منطقه آزاد کشور سفر می کنند.
1341 / 1339

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


نوروز 98


کیش