گردشگری و توریسم

سالن های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرش گردشگران است

سید محمدتقی علوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: درب تمامی سالن های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد در مناطق شهری و روستایی این استان با هماهنگی ستاد خدمات سفر استان به روی مسافران نوروزی باز خواهد بود.
وی افزود: تمامی سالن های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیران استانی و شهرستانی اداره کل ورزش و جوانان این استان برای مقابله با مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی امروز دوشنبه و چند روز آینده در نقاط مختلف استان در آماده باش کامل هستند.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هماهنگی های لازم بین اداره های ورزش و جوانان شهرستان های هشت گانه این استان با ستاد خدمات سفر و ستاد مدیریت بحران استان انجام شده است.
علوی عنوان کرد: اعضای سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد به عنوان زیرمجموعه اداره کل ورزش و جوانان این استان برای کمک رسانی به گردشگران نوروزی استان در بارندگی امروز دوشنبه و چند روز آینده و در صورت بروز مشکلات احتمالی ناشی از آن آمادگی کامل دارند.
بر اساس اطلاعیه اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد یک سامانه بارشی قوی از امروز دوشنبه وارد جو این استان شده که در نتیجه آن احتمال بروز سیل، آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان رودخانه ‌ها، سیلابی شدن مسیل ‌ها، کاهش دید افقی و بروز خسارت در مناطق مختلف استان وجود دارد.
لغزندگی جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد و اختلال در تردد وسایل نقلیه با توجه به شدت بارش ‌ها و احتمال وارد شدن آسیب به تأسیسات بر اثر وقوع رعد و برق، تگرگ و وزش باد شدید نیز دور از انتظار نیست.
7535/1662

انتهای پیام /*


ورزش


سالن های ورزشی


بارندگی


یاسوج