گردشگری و توریسم

بازرسی و نظارت ویژه نوروز تاسیسات گردشگری آذربایجان غربی آغاز شد

جلیل جباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازرسی ها با توجه شروع ایام تعطیلات نوروز و در راستای سنجش آمادگی کامل تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به آذربایجان غربی طرح ریزی شده است.
وی اظهار داشت: مرحله نخست نظارت بر تأسیسات گردشگری استان شامل مجتمع‌های خدمات رفاهی بین‌راهی، رستوران‌ها، مراکز اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین بوم گردی های استان انجام و به ‌صورت مستمر ادامه دارد.
وی بیان کرد: کارشناسان اعزامی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی در سفر به شهرستان های جنوب استان به همراه نمایندگان فرمانداری، شهرداری و سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از وضعیت پایگاه های اطلاع رسانی و محل های برگزاری جشن نوروزگاه شهرستان های بوکان، میاندوآب و پایگاه ملی حسنلو و نمایشگاه های صنایع دستی بازدید کردند.
جباری اظهار داشت: میراث فرهنگی استان به عنوان دبیرخانه ستاد تسهیلات خدمات سفر استان همواره نظارت کاملی بر اسکان و تاسیسات گردشگری دارد و آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد هموطنان است.
به گزارش ایرنا اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی با 10 کمیته از جمله کمیته های برنامه ریزی و آمار، اطلاع رسانی و تبلیغات، خدمات فرهنگی و اسکان، بهداشت و سلامت، انتظامی و امنیتی، تنظیم بازار، کمیته حمل و نقل از ماه های گذشته با تشکیل جلساتی در صدد هستند تا سفرهای نوروزی ایمن و مطلوبی را برای گردشگران و مهمانان فراهم کنند.
بازرسی و نظارت بر اماکن اقامتی و هتل ها، نظارت و بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی، رستوران ها، سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، استقرار در جاده ها و برخورد با متخلفان ترافیکی، ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران و تدارک استراحتگاه های بین راهی از جمله خدماتی است که این ستاد در طول ایام نوروز به مسافران ارائه می کند.
7125/2093

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


بازرسي


آذربايجان غربي