گردشگری و توریسم

آذربایجان غربی با بسیج امکانات آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه با صدور پیامی خطاب به میهمانان نوروزی افزود: مردم مهربان و میهمان نواز آذربایجان غربی از هر قوم و مذهبی طی سالیان دور گذشته در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی و به شکلی مسالمت آمیز زندگی کرده اند و همین تنوع در زندگی اقوام و فرهنگ‌های مختلف نیز می‌تواند در جذب گردشگر تاثیر بسزایی داشته باشد.
شهریاری ضمن تبریک حلول سال نو و آغاز سال 1398 اضافه کرد: مقدم تمامی گردشگران، مسافران و هموطنانی که استان را به عنوان مقصد سفر خود در ایام نوروزی انتخاب کرده اند، گرامی داشته و آرزوی توفیق روزافزون برای ملت بزرگ ایران داریم.
به گزارش ایرنا به نقل از جانشین ستاد تسهیلات سفر آذربایجان غربی نیز روزانه یکهزار و 500 نفر از نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و راهداری در جاده های استان در حال آماده باش هستند؛ این نیروها از 25 اسفند تا 17 فروردین در پایگاه های ثابت، جاده ای و مراکز امداد و نجات فعالیت می کنند.
به گفته « پیمان آرامون» 85 پایگاه اورژانس، 65 مرکز امداد و نجات هلال احمر و 68 راهدارخانه در سطح جاده ها و شهرهای آذربایجان غربی فعال است.
ستاد تسهیلات خدمات سفر آذربایجان غربی با 10 کمیته از جمله برنامه ریزی و آمار، اطلاع رسانی و تبلیغات، خدمات فرهنگی و اسکان، بهداشت و سلامت، انتظامی و امنیتی، تنظیم بازار و حمل و نقل از ماه های گذشته با تشکیل جلساتی در صدد بوده است تا سفرهای نوروزی ایمن و مطلوبی را برای گردشگران و میهمانان فراهم کند.
بازرسی و نظارت بر اماکن اقامتی و هتل ها، نظارت و بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی، رستوران ها، سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، استقرار در جاده ها و برخورد با متخلفان ترافیکی، ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران و تدارک استراحتگاه های بین راهی از جمله خدماتی است که این ستاد در طول ایام نوروز به مسافران ارائه می کند.
3072/7125

انتهای پیام /*


فرهنگي


ستاد تسهيلات سفر


ميهمانان نوروزي


آذربايجان غربي