گردشگری و توریسم

استاندار زنجان: از ارائه جزیره ای خدمات سفر اجتناب شود

به گزارش ایرنا، فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در بازدید از مراکز پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در اسفند سال گذشته چندین جلسه ستاد سفر استان برگزار شد و طبق مصوبات انجام گرفته مقرر شد خدمات لازم درحوزه های درون و برون شهری به لحاظ امداد و نجات، حمل و نقل و شهرداری به مسافران و گردشگران ارائه شود.
وی اظهار داشت: بر این اساس طی بازدیدهای مسیر هوایی وضعیت تردد خودروها در اتوبان زنجان به قزوین و همچنین پایگاههای امداد نجات خرمدره مورد بررسی قرار گرفت و در این میان جوانان داوطلب این جمعیت بدون چشم داتی فعالیت چشمگیری داشتند.
این مسئول ادامه داد: طی بازدیدها، همکاری دستگاههای متولی امر بخوبی نمود داشت و با هماهنگی بهتر در راستای خدمات رسانی بهینه تلاش می کنند.
استاندار زنجان اضافه کرد: تاکنون و در بررسی میدانی مسافران نوروزی به این شهر از ارائه خدمات رضایت داشتند و در حوزه اطلاع رسانی سفر نیز اپلیکشنی طراحی شده که از روز /جمعه/ مسافرانی که به این شهر و ارد می شوند، بصورت سیستماتیک از طریق تلفن همراه اطلاعات مورد نیاز در دسترس خواهد بود.
حقیقی خاطر نشان کرد: در این برنامه مسافران و گردشگران نوروزی می توانند از مسیرهای درونشهری و امکان تاریخی شهر آگاهی یابند که این مهم با هدف سهولت و خدمات رسانی مطلوب به گروههای هدف است.
9646/8068

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


خدمات سفر


جزيره اي