گردشگری و توریسم

32 هزار مسافر از جاذبه های گردشگری همدان دیدن کردند

علی مالمیر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مکان های تاریخی و گردشگری این استان برای بازدید و استفاده مسافران نوروزی مهیا است و کیفیت خدمات در سطح رضایت آنان قرار دارد.
وی با تاکید بر رویکرد مسئولان اجرایی استان همدان در افزایش زمان اقامت مسافران نوروزی در استان بیان کرد: تمامی مراکز اقامتی با امکانات و کیفیت لازم در خدمت مسافران هستند.
مالمیر ضمن قدردانی از نیروی انتظامی، اورژانس، سازمان صنعت، معدن و تجارت، جمعیت هلال احمر، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و سایر دستگاه های مرتبط ابراز امیدواری کرد که امسال در همدان همانند گذشته امنیت و ایمنی مهمانان و گردشگران فراهم باشد و خاطره سفر به این استان برای گردشگران ماندگار شود.
دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی همدان همچنین از استقرار چادرهای نماز، عوامل اورژانس و جمعیت هلال احمر در ایستگاه های استقبال از مسافران نوروزی در ورودی شهرهای استان خبر داد.
وی یادآور شد: برای استراحت موقت رانندگان کمپ هایی در نزدیکی شهرها و همچنین کیوسک های اطلاع رسانی و راهنمای گردشگری در ورودی شهرها راه اندازی شده است.
همدان یک هزار و 800 اثر تاریخی و طبیعی دارد که حدود یک هزار اثر تاریخی آن ثبت ملی شده است و سالانه پذیرای حجم زیادی از گردشگران خارجی و داخلی است.
7520/2090

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


نوروز 98


بازديد از جاذبه ها