گردشگری و توریسم

حضور گردشگران در همدان سیرصعودی داشته است

ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر همدان اضافه کرد: برنامه ریزی مدون و هدفمند مسئولان اجرایی در توسعه و رونق گردشگری و معرفی مطلوب جاذبه های تاریخی و طبیعی استان در عرصه ملی و بین المللی موجب گرایش هرچه بیشتر مسافران به سفرهای نوروزی به همدان شده است.
وی بیان کرد: رویکرد اثربخش مسئولان اجرایی استان در برگزاری رویدادهای بین المللی به ویژه «رویداد همدان 2018» در برجسته سازی ظرفیت های گردشگری استان در ابعاد ملی و بین المللی تاثیربسزایی داشته است و باید این برنامه ها تداوم یابد.
پورمجاهد اضافه کرد: امسال به طور قطع شاهد حضور چشمگیر مسافران نوروزی در استان خواهیم بود و تمهیدات لازم برای میهمانوازی شایسته از آنان مهیا شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید توان خود را برای افزایش شمار گردشگران در استان بکار بگیریم، گفت: باید فرهنگ جذب گردشگر و برخورد مناسب با مسافران و گردشگران داخلی و خارجی را تقویت کنیم.
معاون استاندار همدان یادآور شد: این استان با داشتن ظرفیت های بالقوه باید سرآمد گردشگری کشور باشد و این مهم نیاز به عزم همه جانبه مردم و مسئولان دارد.
پورمجاهد در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان، از خدمات دهی مناسب نیروهای حاضر در این ستاد به مسافران نوروزی قدردانی کرد.
ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی همدان با فعالیت بیش از 20 نیروی انسانی در مجتمع فرهنگی عین القضات همدانی دایر شده است.
7520/2090

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


معاون استاندار همدان


نوروز 98