گردشگری و توریسم

درخواست پلمب 5 دفتر گردشگری غیرمجاز پایتخت

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از میراث فرهنگی استان تهران، شهرام علیمحمدی افزود: شکایات مسافران در آغاز سفرهای نوروزی منجر به مکاتبه برای پلمب 5 دفتر غیر مجاز به پلیس اماکن شده و از شهروندان درخواست دارم تا خرید بسته های سفر را تنها از دفاتر خدمات مسافرتی دارای مجوز بند ب انجام دهند.
معاون گردشگری استان تهران گفت: بیش از 2100 دفتر خدمات مسافرتی دارای مجوز در شهر تهران فعالیت دارند که این تعداد پاسخگوی نیاز جمعیت مسافران در استان تهران است.
علیمحمدی رعایت حقوق مسافران خط قرمز معاونت گردشگری دانست و برخورد قانونی با دفاتر غیر مجاز از اولویت های ستاد اجرایی خدمات سفر است.
وی با بیان اینکه به مجریان سفر هشدارهای لازم را داده‌ایم که موظف به رعایت تعهدات قرارداد با گردشگران هستند خاطر نشان کرد: در این راستا، به مدیران دفاتر خدمات مسافرتی تأکید شد تا فقط خدمات قابل اجرا را به مسافران تعهد بدهند و از تبلیغات غیرواقعی پرهیز کنند.
معاون گردشگری استان تهران گفت: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به نشانی خیابان کریم خان زند – خیابان استان نجات الهی جنوبی – نبش خیابان ارشد در تمام ایام عید پاسخ گوی شکایات مردمی است.
تهرام/7247//1348

انتهای پیام /*


فرهنگی


دفاتر گردشگری


پلمب