گردشگری و توریسم

برترین میزبان گردشگران نوروزی در استان تهران انتخاب می شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان میراث فرهنگی استان تهران، دلاور بزرگ نیا افزود: طرح ارزیابی از شهرستان های استان تهران از 27 اسفند الی 15 فروردین ماه توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران انجام می شود.
وی گفت: بازرسان ستاد در 12 شاخص که بیشتر در حوزه نحوه خدمات دهی و اطلاع رسانی به گردشگران است شهرستان ها را مورد ارزیابی قرار می دهند.
بزرگ نیا ادامه داد: ایجاد رقابت برای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران موجب رشد و پیشرفت صنعت گردشگری و رضایت مسافران نوروزی خواهد شد که امیدواریم اجرای این طرح موجب بهبود سطح کمی و کیفی خدمات به گردشگران و مسافران در استان تهران شود.
وی تاکید کرد: تمام پرسنل میراث فرهنگی در استان تهران موظف به رفتار شایسته با گردشگران و مسافران نورزی هستند.
به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران رضایتمندی و خاطره خوش گردشگران از سفر به تهران قطعا موجب توسعه گردشگری استان در بلند مدت خواهد شد.

*تورهای رایگان ورامین گردی در نوروز 98
همچنین معاون گردشگری استان تهران گفت: تورهای رایگان ورامین گردی همزمان با ایام نوروز برای عموم علاقه مندان برگزار می شود.
شهرام علیمحمدی با بیان اینکه معرفی مقاصد کمتر شناخته شده در شهرستان های استان تهران به مسافران و گردشگران نوروزی از اهداف این معاونت است گفت: جاذبه های تاریخی و فرهنگی شهرستان ورامین زیرساخت لازم به منظور میزبانی شایسته از گردشگران در ایام نوروز را دارد.
وی ادامه داد: گردشگران در تور نیمروزه ورامین از مسجد جامع، برج علاالدوله و امامزاده یحیی این شهرستان که از نظر شاخص های معماری دارای ارزش بالایی است، بازدید می کنند.
معاون گردشگری استان تهران از علاقه مندان خواست برای کسب اطلاعات و ثبت نام در تورهای رایگان ورامین ورامین گردی با شماره تلفن 021-36259795 تماس حاصل نمایند.
تهرام/7247//6139

انتهای پیام /*


فرهنگي


استان تهران


گردشگران نوروزي