گردشگری و توریسم

چهار میلیون نفر بار در بقاع کهگیلویه و بویراحمد حضور یافتند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور روز دوشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پیش بینی می شود که این تعداد در ایام نوروز 1398 حدود 30 درصد افزایش یابد.
وی افزود: طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه 1398 در 14 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد و با حضور 35 روحانی بومی و اعزامی از قم برگزار می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: عمده ترین برنامه های لحاظ شده برای اجرا در این طرح شامل برپایی خیمه های معرفت، ارائه انواع خدمات فرهنگی، اجتماعی و رفاهی، پاسخ به سؤالات دینی، ارائه مشاوره خانواده، برپایی سفره هفت سین، برگزاری جشن 13 رجب سالروز ولادت امام علی (ع) در روز 29 اسفندماه، آیین عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) در روز 12 فروردین 1398 و برگزاری جشن مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) در روز 14 فروردین 1398 است.
حجت الاسلام جنتی پور عنوان کرد: نشست توجیهی با روحانیان بومی و اعزامی شرکت کننده در طرح آرامش بهاری کهگیلویه و بویراحمد فردا سه شنبه در اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان برگزار می شود.
وی ابراز داشت: بازدید، نظارت و ارزیابی لازم در زمینه نحوه اجرای طرح آرامش بهاری در کهگیلویه و بویراحمد از سوی مسئولان اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان و با حضور معاون فرهنگی و مسئول روابط عمومی آن انجام می شود.
حجت الاسلام جنتی پور گفت: خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در بقاع متبرکه این استان و تهیه خبر و گزارش از اجرای طرح آرامش بهاری دعوت می شوند.
وی اظهار داشت: پیشنهادهای سازنده اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد برای رفع کمبودها و مشکلات اجرای طرح آرامش بهاری در این استان مورد استقبال قرار گرفته و اجرا خواهند شد.
حرم 225 امامزاده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که از این تعداد مشخصات 219 مورد در سامانه جامع اوقاف و امور خیریه کشور ثبت شده است.
7535/6110

انتهای پیام /*


فرهنگي


اوقاف و امور خيريه


طرح آرامش بهاري


ياسوج