گردشگری و توریسم

170 مرکز اقامتی تالش برای مسافران نوروزی آماده شد

سید عیسی مهدوی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: هشت طرح سالم سازی دریا در نوار ساحلی خزر، آماده خدمات رسانی به مهمانان و گردشگران است و مهمانان تالش از ده ها منطقه گردشگری تاریخی، طبیعی، اقتصادی و مذهبی این شهرستان بهره مند خواهند شد.
وی ادامه داد: از ۳۰ تن پرتقال و ۳۰ تن سیب اختصاص یافته به تالش، تا امروز حدود هشت تن پرتقال و 9 تن سیب با قیمت مصوب دولتی عرضه شده است و توزیع آنها ادامه دارد.
مهدوی بیان کرد: از اول اسفند ماه تاکنون دو و نیم تن شکر و پنج هزار و 100 کیلوگرم گوشت گرم گوسفند و گوساله با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار توسط عاملان مجاز در فروشگاه ها و تعاونی روستایی در حال توزیع است.
فرماندار تالش افزود: یازده و نیم تن گوشت منجمد به تالش اختصاص یافته است و توسط عاملان مجاز عرضه خواهد شد و در سال آینده، سهمیه آرد نانوایان افزایش خواهد یافت.
شهرستان گردشگرپذیر تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و طرح های ساحلی قروق و گیسوم، پارک جنگلی سیاهداران، بقاع متبرکه و بازارهای متنوع از مناطق گردشگری آن است.
7106 / 7124 /6030

انتهای پیام /*


اجتماعي


گردشگري


تعطيلات نوروز


تالش