گردشگری و توریسم

جشنواره نوروزی عکس و فیلم موبایلی در کیش برگزار می شود

به گزارش ایرنا، این جشنواره به همت شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش با همکاری بخش خصوصی از 27 اسفند 97 کلید می خورد و آثار ارسالی باید منحصر به جزیره باشد.
روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، روز یکشنبه در فراخوانی اعلام کرد: این جشنواره نوروزی در دو بخش عکس و فیلم موبایلی در چهار محور 1) تفرج و گردشگری، فضاهای باز و بسته، 2) آداب میزبانی و مهمانی، دین و فرهنگ ایرانیان، 3) گردشگران و کیشوندان، یکدل و با نشاط، 4) رضایت و خرسندی، امکانات و زیر ساخت ها آغاز می شود.
بنابر این گزارش، در بخش عکس مجتبی آقایی، محمد سعید ایزدی و امیر مهدی نجفلو شهپر و در بخش فیلم آرمین ایثاریان، علی افشار و کامیار لطفی داوری آثار شرکت کننده در این جشنواره را بر عهده دارند.
برگزیدگان این جشنواره در بخش عکس علاوه بر تندیس و لوح تقدیر به ترتیب مبلغ شش میلیون تومان برای مقام اول، چهار میلیون تومان برای مقام دوم، سه میلیون تومان برای مقام سوم، دو میلیون تومان برای مقام چهارم و یک میلیون تومان برای مقام پنجم در نظر گرفته شده است.
همچنین به برگزیدگان بخش فیلم نیز علاوه بر تندیس و لوح تقدیر ، مبلغ هشت میلیون تومان به مقام اول، شش میلیون تومان به مقام دوم، چهار میلیون تومان به مقام سوم، دو میلیون تومان به نفر چهارم و یک میلیون تومان به نفر پنجم اهدا خواهد شد.
علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر ، نحوه ثبت نام و ارسال آثار خود تا تاریخ 31 فروردین 98 به وب سایت جشنواره به آدرس www.urbanfestival.kish.ir مراجعه کنند.
اسامی منتخبین در تاریخ 19 اردیبهشت 98 اعلام و مراسم اهدای جوایز و نمایش آثار برگزیده نیز در تاریخ 26 اردیهشت انجام می شود.
1341 / 1339

انتهای پیام /*


فرهنگی


جشنواره


نوروز 98


کیش