گردشگری و توریسم

توسعه گردشگری دریایی موجب ایجاد اشتغال پایدار می شود

به گزارش ایرنا از بندر عباس، محمد اسلامی عصر یکشنبه در جمع مردم روستای سهیلی جزیره قشم اظهار داشت: توسعه گردشگری دریایی از اولویت‌ های مهم در برنامه‌های سازمان بنادر و دریانوردی هست و در این راستا اقدام های ارزنده ساخت اسکله های گردشگری صورت گرفته است.
وی بیان داشت: این منطقه با ایجاد اسکله‌ های گردشگری برای پذیرش گسترده گردشگران از سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروز آماده است.
اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه همه جانبه به اقتصاد دریا محور، بیان داشت: اقتصاد دریا محور سهم بزرگی در شکوفایی استان هرمزگان داشته و استاندار این استان نگاه ویژه ای نسبت به این موضوع دارد.
وی ادامه داد: زیرساخت های کشور در حوزه دریا و دریانوردی در سال های گذشته رشد قابل ملاحظه ای داشته و ظرفیت های لازم برای رونق اقتصادی دریامحور فراهم است.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به آمادگی همه بخش های حمل و نقل کشور برای سفرهای نوروزی 98 ، گفت: در ناوگان هوایی کشور حدود 22 هزار صندلی، ریلی 22 هزار صندلی با 235 رام قطار، اتوبوسرانی بین شهری 14 هزار و 500 دستگاه اتوبوس و دریایی نیز 5 هزار و 900 صندلی آماده عملیات هستند.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به همراه فریدون همتی استاندار هرمزگان از اسکله گردشگری روستای سهیلی در کنار جنگل های حرا در جزیره قشم بازدید کرد.
سازمان بنادر و دریانوردی در هفت نقطه از جزیره قشم اسکله های گردشگری در راستای توسعه گردشگری دریایی به ویژه در کنار جنگل های حرا ایجاد کرده است.
7198/6048 / 1339

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


دریایی


کیش