گردشگری و توریسم

ستاد نوروزی کیش آمادگی خود را برای خدمت به مسافران به نمایش گذاشت

به گزارش ایرنا، در این رزمایش که با حضور مدیرعامل و مسئولان منطقه آزاد، امام جمعه کیش و امام جمعه اهل سنت این جزیره و رئیس شورای شهر، در بلوار مصلا برگزار شد، عوامل اجرایی، امدادی، خدمات رفاهی، انتظامی، پشتیانی و حمل و نقل، همراه با تجهیزات و امکانات مشارکت داشتند.
همچنین در جریان برگزاری این رزمایش مشترک، مدیرعامل، معاونان و مدیران و مسئولان کمیته های ستاد سفرهای نوروزی منطقه آزاد کیش از واحدهای مختلف بازید کردند.
غلامحسین مظفری، مدیر عامل منطقه آزاد در پایان این رزمایش، ضمن تبریک فرارسیدن تبریک عید نوروز و ایام ولادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع ) آمادگی کامل جزیره کیش را برای ارائه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی اعلام کرد.
وی با اشاره به بازدید خود از اماکن و مراکز اسکان و ارائه خدمات به گردشگران بر ضرورت به کارگیری همه امکانات و تلاش همه دستگاه ها برای خدمت رسانی با کیفت در این ایام تاکید کرد.
وی ضمن تقدیر از مسئولان و دست اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی گفت: این ستاد و کمیته های زیر مجموعه از بهمن ماه با تشکیل جلسه های متعدد، تدابیر و تمهیدات لازم را برای هماهنگی همه دستگاهها و ارائه خدمات بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی اندیشیده اند و امیدواریم ایامی خوب و به یاد ماندنی را برای میهمانان نوروزی در جزیره کیش ترسیم کنیم .
1341 / 1339

انتهای پیام /*


فرهنگی


گردشگری


نوروز


کیش