گردشگری و توریسم

اطلاعات گردشگران نوروزی همدان در نرم افزاری ثبت می‌شود

علی اصغر مشیری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این نرم‌افزار توسط کارشناسان واحد مهندسی آمار و اطلاعات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان طراحی شده است.
وی ادامه داد: قرار است اعضای ستاد اسکان برای درج آمار و اطلاعات مسافران که در مراکز پیش‌بینی شده اسکان می‌یابند به صورت متمرکز در قالب جدول‌های تهیه شده اطلاعات لازم را ثبت و در اختیار ستاد اسکان قرار دهند.
مدیر گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان ادامه داد: این اطلاعات به صورت داده های واحد به ستاد اجرایی خدمات استان ارائه می شود.
وی با بیان اینکه اتوبوس‌ گردشگری در تعطیلات نوروزی در سطح شهر همدان فعالیت دارد اضافه کرد: این اتوبوس ظرفیت مناسبی برای معرفی همدان است و با تقویت آن می توان در جهت معرفی بهتر دیار هگمتانه و توسعه گردشگری گام برداشت.
مشیری بیان کرد: این اتوبوس ها با بهره مندی از راهنمای مجرب گردشگری برای نخستین بار در ستاد اسکان و تسهیلات نوروزی شهرداری همدان فعال شده است.
وی گفت: به منظور رفاه حال مسافران هشت دستگاه اتوبوس گردشگری به منظور بازدید رایگان مسافران از اماکن تاریخی در نظر گرفته شده است.
7523/2090

انتهای پیام /*


اجتماعي


شهرداري همدان


نرم افزار گردشگري


اتوبوس گردشگري