گردشگری و توریسم

178 فقره بازرسی از تاسیسات گردشگری قزوین انجام شد

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین، علیرضا خزائلی افزود: این بازرسی ها با هدف ارایه خدمات بهینه و با کیفیت به مسافران و گردشگران نوروزی انجام شده است.
وی یادآور شد: بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی و پذیرایی شامل هتل‌ها، میهمان پذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه مسافرها، توقفگاه‌های بین راهی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و واحد‌های تجاری جنب عوارضی ها و جایگاه‌های عرضه سوخت صورت گرفت و در پی آن با واحد‌های متخلف برخورد قانونی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین همچنین گفت: در این بازدید‌ها بر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات، نرخ اغذیه، رعایت اصول بهداشتی، ارائه سرویس مطلوب و جلب رضایت گردشگران ورودی به استان نظارت شد.
به گفته وی، در بازدید‌های انجام شده 11 مورد تذکر شفاهی، 5 مورد اخطار کتبی و 12 مورد تخلف تعزیراتی به ثبت رسید که منجر به صدور جریمه نقدی شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین یادآور شد: مرحله دوم فعالیت گشت‌های نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از 27 اسفند آغاز و تا 17 فروردین ادامه خواهد داشت.
3013

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


تاسيسات گردشگري


بازرسي