گردشگری و توریسم

جایگاه های سوخت مکان مناسبی برای معرفی مقاصد گردشگری هستند

به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز پنجشنبه در نشست ستاد حمل و نقل و سوخت قزوین افزود: یکی از نکات مورد تاکید ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، توجه ویژه به فعالیت شبانه روزی جایگاه های سوخت در ایام نوروز است و همچنین پیشنهاد شده تا این مراکز با نصب بنر و تابلو به معرفی مکان های گردشگری استان بپردازند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بررسی مسایل ایمنی در جایگاه ها، انجام مستمر بازرسی ها، رفع معایب احتمالی کارت خوان ها، رفع ایراد دستگاه های ITM و پاکیزگی نمازخانه و سرویس های بهداشتی جایگاه های سوخت از سوی دستگاه های ذیربط به طور جدی برای تعطیلات نوروزی باید مورد توجه قرار گیرد.
فرخزاد با اشاره به استقرار جایگاه سوخت سیار در آزادراه قزوین-رشت،افزود: جایگاه سیردان که ساماندهی آن به مدیریت بحران استان سپرده شده باید در اسرع وقت در باند جنوبی این آزاد راه مستقر شده تا مشکل بنزین مسافران در این مسیر مرتفع شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین، استفاده از گاز مایع (LPG) در خوردوها را غیرقانونی و خطرساز دانست و گفت: جلوی سوخت رسانی از این نوع گاز باید ابتدا از سوی شرکت های مجازی که کپسول های یاد شده را به برخی مراکز عرضه می کنند گرفته شود و سپس از عرضه گاز به خودروها توسط عوامل نیروهای انتظامی و ماموران سد معبر شهرداری ها در محدوده شهرها گرفته شود.
فرخزاد تاکید کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی و تردد میلیونی خودروها در راه های ارتباطی استان، شرکت توزیع فرآورده های نفتی استان در اسرع وقت باید نسبت به پرداخت معوقات جایگاه داران جهت تامین سوخت مورد نیاز اقدام کند.
استان قزوین دارای 84 جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز و 60 جایگاه سی ان جی فعال است.
8054*3013

انتهای پیام /*


اقتصاد


سوخت رساني


جايگاه هاي سوخت


استان قزوين