گردشگری و توریسم

هرمزگان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری ایران دارد

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه افزود: محقق شدن این امر در گروی برنامه ریزی و تلاش فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی هرمزگان را می طلبد.
وی بیان داشت: حوزه گردشگری به عنوان یکی از ظرفیت های بزرگ و مهم هرمزگان مطرح است که مورد توجه قرار خواهد گرفت تا علاوه بر معرفی این استان به دیگر مردم کشور، موجب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال شود.
استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: باتوجه به درپیش بودن ایام تعطیلات نوروزی، تمامی فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، باید آمادگی کامل داشته باشند تا بتوان خدمات مناسبی را به گردشگران ارائه داد و نوروز خوبی را برای مردم رقم زد.
همتی گفت: مدیران هرمزگان باید به ‌طور جهادی پای کار باشند و زیرمجموعه خود را نیز توجیه کنند تا با تمام تلاش به مردم خدمت کنند.
وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم که در قانون بودجه کشور اختصاص درصدی از درآمدهای هرمزگان به این استان گنجانده شود چرا که تاثیر بسزایی در فعالیت ها و پروژه های این استان دارد.
استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به انجام طرح های مطالعاتی جهت ایجاد اشتغال در روستاها بیان داشت: از طریق این مطالعات باید فرصت های سرمایه گذاری در هر روستا احصا و معرفی شود.
همتی گفت: باید مبنای کارهای مطالعاتی در حوزه روستایی ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم باشد و در این طرح ها تمامی موارد مربوط به تولید تا مصرف به ویژه در حوزه بازاریابی مدنظر قرار گیرد.
7195/6048

انتهای پیام /*


اقتصاد


استانداری


شورای برنامه ریزی و توسعه


هرمزگان