گردشگری و توریسم

50 واحد اقامتی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند

محمدرضا چرسی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا در خصوص آمادگی این فعالان صنعت سفر و گردشگری در هرمزگان اظهار داشت: این واحدها دارای با افزون بر 2 هزار اتاق با افزون بر چهار هزار تخت هستند و واحدهای اقامتی مناطق آزاد کیش و قشم زیر مجموعه جامعه واحدهای اقامتی هرمزگان نیستند.
وی ادامه داد: این واحدها براساس ظرفیت اشغال وبرنامه های خود به مسافران و گردشگران نوروزی تخفیف می دهند که درصد آن متغیر است.
رییس جامعه واحدهای اقامتی هرمزگان اضافه کرد: افراد علاقه مند برای حضور در هرمزگان و استفاده از هتل ها برای اقامت خود می توانند از طریق پایگاه های معتبر اینترنتی نسبت به نوبت اتاق اقدام کنند.
چرسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: برخلاف تصور همگان که تعطیلی های نوروزی را مصادف با فعالیت بالا و کسب درآمد هتل ها و سایر واحدهای اقامتی استان می دانند از25 اسفند تا 2 فروردین میزان مراجعه به واحدهای هتل ها بسیار پایین بوده و این ها با ضریب اشغال 20 درصدی به فعالیت خود ادامه می دهند.
رییس جامعه واحدهای اقامتی هرمزگان ابراز داشت: ضریب اشغال هتل ها از 3 تا 10 فروردین به حدود 70 تا 80 درصد می رسد و سپس تا اردیبهشت ضریب اشغال آنها در هرمزگان پایین می آید.
3219 /6048

انتهای پیام /*


اقتصاد


هتل


واحدهاي اقامتي


هرمزگان