گردشگری و توریسم

هیچ قصوری در ستاد خدمات سفر پذیرفتنی نیست

به گزارش ایرنا، مهرداد سالاری روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری با تاکید بر اینکه باید نقاط ضعف سال های گذشته احصا و آسیب شناسی شود، تاکید کرد: باید در راستای حل مشکلات، نقاط ضعف و آسیب ها گام های روبه جلو و مثبتی بر داریم.
وی افزود: به گونه ای که اگر سال آینده عملکرد یک سال خود را بررسی کردیم تفاوت ها محسوس باشد.
او با تاکید بر اینکه باید به سمت ایجاد شهری هوشمند و ارائه خدمات دیجیتالی به مسافران نوروزی حرکت کنیم، اظهار داشت: هر آنچه که یک گردشگر برای خدمات و راهنمایی نیاز دارد باید دستگاه های مربوطه به ویژه شرکت مخابرات و ارتباطات استان در مبادی ورودی شهرها در اختیار مسافران و گردشگران قرار دهند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه از پیگیری ها برای افزایش تعداد سفرهای ریلی در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: با پیگیری های استاندار و بنده، حرکت قطارها که هر چهار روز یکبار انجام می شد در آستانه سال نو به یک روز در میان تقلیل یافت.
سالاری در ادامه با بیان اینکه فرمانداران و شهرداران نقاط هدف گردشگری در استان را تعیین کنند، تاکید کرد: باید برنامه ریزی ها و حضور راهنمایان گردشگری به این نقاط معطوف شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه همچنین با تاکید بر اینکه وجود نایلون ها و زباله ها چهره وررودی شهرهای استان کرمانشاه را زشت کرده است، افزود: با کمک ظرفیت بسیج، شهرداری و اداره راه و انجمن های فعال باید نسبت به جمع آوری این نایلون ها در اسرع وقت انجام شود.
سالاری با تاکید بر اینکه نظارت بر مراکز بین راهی باید کافی باشد، تاکید کرد: در آستانه سال نو و ایام نوروز ارائه خدمات تمام ایستگاه ها و مجتمع های بین راهی باید فعال و ساماندهی شوند.
وی تصریح کرد: امنیت یکی از شاخصه های مهم و پایه برای گردشگران محسوب می شود که خوشبختانه وضعیت خوبی در استان حاکم است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی شناخته شده است که بیش از 2 هزار و 200 اثر ان ثبت ملی شده است.
3033/7447

انتهای پیام /*


اجتماعي


معاون استاندار كرمانشاه


مهرداد سالاري


خدمات سفر نوروز 98