گردشگری و توریسم

تجهیز1.3میلیون تخت برای مسافران نوروزی مازندران

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی رازجویان عصر یکشنبه در کارگروه ستاد تسهیلات خدمات سفر مازندران افزود: درتعطیلات نوروزی گذشته حدود 15 میلیون نفر شب مسافر در این استان شمال کشور اقامت داشتند که پیش بینی می شود آمار مسافران نوروزی در سال 98 افزایش بیشتری داشته باشد.
معاون عمرانی استانداری مازندران بدون اشاره به برآوردش از سفر مسافران نوروزی به این استان از دستگاههای خدمات رسان خواست تا امکانات لازم را برای پذیرایی از این تعداد از مسافران فراهم کنند.
رازجویان نظارت بر قیمت مایحتاج عمومی مورد نیاز مسافران، رصد نیازمندی های بازار و تامین به موقع آن را از مهمترین فعالیت ها در تعطیلات نوروزی برشمرد و گفت: 250 ناظر از سوی دستگاههای مرتبط برای نظارت بر بازار و قیمت مایحتاج عمومی در تعطیلات نوروزی ساماندهی شدند.
وی اظهارداشت: علاوه بر آن تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاههای نظارتی از جمله دادگستری، شعبه ویژه ای را برای رسیدگی به تخلفات صنفی سازماندهی کرد.
جانشین ستاد ساماندهی خدمات سفر مازندران گفت: علاوه بر آن برای خدمات رسانی جاده ای به مسافران نوروزی به خصوص در مواقع سوانح رانندگی 89 پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و 33 پایگاه امداد و نجات هلال احمر آماده خدمات رسانی شدند که از 25 اسفندماه در حاشیه محورهای اصلی استان مستقر خواهند شد.
رازجویان استقرار اکیپ های پلیس راه و راهداری و حمل و نقل جاده ای را دیگر امکانات برای کمک به مسافران نوروزی در مازندران بیان کرد.
وی اضافه کرد: برای نظارت همگانی بر خدمات رسانی شماره تماس 33356323 سامانه 09629 پیامک پیش بینی شد و مسافران می توانند با این شماره مشکلات و کمبودها را اطلاع دهند.
6982/1899

انتهای پیام /*


اجتماعي


ستاد تسهيلات سفر


معاون عمراني


نوروز98