گردشگری و توریسم

تمام امکانات دزفول برای پذیرایی از مسافران بسیج شوند

به گزارش ایرنا محمد حیدری عصر شنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود: مشکل پول و بودجه در شهرستان دزفول وجود ندارد بلکه مشکلات ناشی از برخی سوء مدیریت ها است.
وی با بیان اینکه همه فعالیت ها باید بصورت دقیق و علمی پیش روند، گفت: برخی از مسئولان بیشتر از اقدام، ادعا می‌ کنند درحالی که در شهرستان دزفول ادعا و عمل باید یکی باشد.
رئیس شورای ترافیک شهرستان دزفول افزود: بودجه 98 فقط به شرط انجام کار عملیاتی داده می‌ شود و ادارات باید گزارش 97 ارائه دهند؛ به هیچ عنوان در تخصیص اعتبارات در شهرستان دزفول سفارش تاثیر ندارد.

** 2 پل هوایی در دزفول نصب می شود
معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول نیز گفت: طبق گزارشات، استان خوزستان در سال 97 رتبه نخست کاهش تصادفات و تلفات جاده ای را در سطح کشور داشته است.
عبدالحسین پوررکنی خط کشی جاده ها برای ایام نوروز را مهم و ضروری دانست و افزود: اداره حمل و نقل جاده ‌ای احداث 2 پل هوایی را در دستور کار دارد که این پل های هوایی در سیاه منصور و شمس آباد نصب خواهند شد.
وی اظهار داشت: این پل ها با توجه به قرار گرفتن این شهرها در مسیر اصلی برای تسهیل در تردد شهروندان این شهرها نصب خواهند شد.
معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ویژه دزفول اظهار امیدواری کرد نصب این پل های هوایی بزودی و پیش از عید آغاز شود.
وی افزود: خط کشی معابر شهری و جاده های دزفول از امشب آغاز خواهد شد.
دبیر شورای ترافیک دزفول نیز اولویت ستاد نوروزی را امنیت، رفاه و زیباسازی شهر دانست و گفت: باید راهکارهایی برای به حداقل رساندن مشکلات در این حوزه اجرا شود.
فریدون روغنی زادگان افزود: برای کمپ نوروزی شهرداری باید تدابیری همچون طرح ترافیک تردد اندیشیده شود.
وی اظهار داشت: شهرداری های سیاه منصور و شمس آباد باید خط کشی ورودی شهرها را انجام دهند که این خط کشی با 2 هدف امنیت جاده ‌ای و راهنمایی در شب و همچنین زیباسازی جاده ها می باشد.
7278/3022

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


نوروز


فرماندار دزفول