گردشگری و توریسم

جشنواره نوروزگاه عید شرقی از پل طبیعت تهران طلوع می کند

به گزارش روز شنبه ایرنا از اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت نوسازی عباس آباد، سید محمدحسین حجازی افزود: این ﺟﺸﻨﻮاره مانند ﺳﺎل ﻫﺎی ﮔﺬﺷﺘﻪ از 2 تا 12 ﻓﺮوردﯾﻦ ﻣﺎه در ﺑﻮﺳﺘﺎن ﻫﺎی آب و آﺗﺶ، ﺑﻨﺎدر، ﻧﻮروز، ﻃﺎﻟﻘﺎﻧﯽ، ﭘﻞ ﻃﺒﯿﻌﺖ و ﻣﺮﮐﺰ ﻋﻠﻮم و ﻧﺠﻮم ﮔﻨﺒﺪ ﻣﯿﻨﺎ ﺑﺮﮔﺰار می شود.
وی با اشاره به اینکه اراضی عباس آباد یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری نوروزی است اظهارداشت: جشنواره نوروزگاه عید شرقی در سه بخش برنامه های میدانی، جشن های شبانه و ویژه برنامه جشن ملی پرچم در منطقه فرهنگی گردشگری عباس آباد برگزار می شود.
رئیس ستاد نوروزی عید شرقی خاطرنشان کرد: در این جشنواره برنامه های مختلف میدانی، برنامه های صحنه ای، بازی های واقعیت مجازی، مسابقات عمومی، نورافشانی ویژه برنامه های گنبد مینا، اکران فیلم های سه بعدی از منظومه شمسی، تورهای گردشگری با محوریت نجوم و مسابقات علمی برگزار می شود.
حجازی با اشاره به تجربه موفق برگزاری کنسرت خیابانی در بوستان آب و آتش از تکرار این رویداد در جشنواره عید شرقی خبر داد و گفت: اجرای زنده شبانه شامل اجرای موسیقی های فاخر ایرانی به همراه اجرای خوانندگان مطرح کشور برگزار خواهد شد تا در این شرایط اقتصادی بتوانیم برپایی کنسرت را به تفریحی مناسب در نوروز 98 تبدیل کنیم.
براساس این گزارش، این جشنواره در ایام نوروز در سه بازه زمانی 11 تا 13، 17 تا 19 و 20 تا 22 در ﺑﻮﺳﺘﺎن ﻫﺎی آب و آﺗﺶ، ﺑﻨﺎدر، ﻧﻮروز و ﻃﺎﻟﻘﺎﻧﯽ و ﭘﻞ ﻃﺒﯿﻌﺖ و ﻣﺮﮐﺰ ﻋﻠﻮم و ﻧﺠﻮم ﮔﻨﺒﺪ ﻣﯿﻨﺎ ﺑﺮﮔﺰار می شود.

تهرام/9353//1348

انتهای پیام /*


فرهنگي


نوروزگاه


عباس آباد