اماکن دیدنی ایران

سی‌ویکمین نمایشگاه صنایع دستی آغاز شد


چارتر

سی‌ و یکمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی از صبح امروز (۱۵ اسفند ماه) آغاز به کار کرد و به هنگام ظهر نیز با حضور جمعی از مسئولان و فعالان حوزه صنایع دستی به صورت رسمی افتتاح شد.

ایسنا: سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی برای نوروز که به نوعی بزرگترین رویداد تجاری این حوزه محسوب می‌شود، از صبح روز چهارشنبه (۱۵ اسفند ماه) میزبان بازدیدکنندگان بود.

افتتاح رسمی این نمایشگاه ظهر امروز با حضور علی‌اصغر مونسان (رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاون رئیس جمهور)، پویا محمودیان (معاون صنایع دستی)، پروانه سلحشور (نماینده مجلس شورای اسلامی)، فریده اولاد قباد (عضو شواری شهر تهران)، حمیدرضا مرتضایی (پیشکسوت حوزه صنایع دستی) و جمعی از مسئولان و فعلان این حوزه انجام شد.

پس از افتتاح رسمی، مونسان ضمن بازدید از این نمایشگاه، از آثار فاخری که در برخی غرفه‌ها نیز ارائه شده است، رونمایی و با برخی از غرفه‌داران نیز گفت‌وگو کرد.

البته سی و یکمین نمایشگاه ملی در حالی نخستین روز خود را آغاز کرد که هنوز برخی از غرفه‌ها به صورت کامل چیده نشده بودند و آمادگی کامل را نداشتند؛ یکی از بازدیدکنندگان در این زمینه می‌گوید: آثاری که ارائه شده است از کیفیت خوبی برخوردار است، اما متأسفانه هنوز بسیاری از غرفه‌ها آمادگی کامل را ندارند و به هم ریخته هستند. فکر می‌کنم برای نمایشگاهی که کلاً چهار روز برگزار می‌شود، باید از همان ساعات نخست آمادگی لازم وجود داشته باشد.

از دیگر نکات مراسم افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی این بود که افرادی که برای حضور در مراسم افتتاحیه دعوت شده بودند نیز باید بلیت ورودی تهیه می‌کردند.

سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از روز چهارشنبه (۱۵ اسفند ماه) تا روز شنبه (۱۸ اسفند ماه) در سالن‌های ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۹ الی ۱۷ اعلام شده است.