گردشگری و توریسم

آبفا: زیر برج آزادی شبکه آب شهری وجود ندارد

به گزارش ایرنا برخی رسانه ها امروز به نقل از شهردار منطقه 9 تهران نوشته اند که «نشت آب در زیر پایه‌های برج آزادی اتفاق افتاده است که در این خصوص کمیته‌ای تشکیل شده و درصدد هستیم که این مشکل را هر چه زودتر برطرف کنیم».
به نقل از سید علی مفاخریان در جمع خبرنگاران نقل شده است: سال 52 ساخت میدان آزادی به اتمام رسیده است و نگهداری آن فراموش شده بود البته مجموعه برج در اختیار بنیاد رودکی است و اقدامات نامناسب سال‌های گذشته در میدان آزادی موجب شده بود که این میدان و برج با مشکل مواجه شود.
در عین حال قائم مقام آبفا استان تهران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید دارد که شبکه آب زیر مجموعه برج آزادی وجود ندارد و در واکنش به شهردار منطقه 9 تهران می گوید: شاید در این محل قنات وجود داشته باشد اما به طور قطع ارتباطی به لوله آب ندارد.
وی افزود: مساله نشتی آب ناشی از لوله آب (حتی در صورت وقوع در اطراف مجموعه) یک موضوع بسیار ساده ای است که براحتی قابل حل است و تا قبل از صحبت کردن شهردار این مساله برطرف می شد.
احمدنسب گفت: در عین حال و از آنجاکه شهردار منطقه چنین حرفی را بیان کرده، فردا (چهارشنبه) همکاران شرکت آب و فاضلاب بازدیدی را از این منطقه خواهند داشت و بررسی های بیشتر را در اطراف مجموعه انجام می دهند.
برج آزادی به عنوان یکی از نمادهای تاریخی تهران و ایران در غرب پایتخت واقع شده است.
تهرام/9206/ 1008

انتهای پیام /*


اقتصاد


آبفا


برج آزادی


شبکه آب