اماکن دیدنی ایران

برنامه‌ای برای یکنواختی پرواز‌های خارجی وجود ندارد / آماده‌سازی ۱۵۰ فروند هواپیما برای ایام عید


چارتر

یک مقام مسئول گفت: برنامه‌ای برای یکنواختی فروش بلیت پرواز‌های خارجی وجود ندارد و بر اساس عرضه و تقاضا بلیت‌ها به فروش می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران : مقصود اسعدی سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی  با بیان اینکه برای پروازهای ایام عید ۱۵۰ فروند هواپیما در نظر گرفته شده است، گفت: امیدواریم با توجه به افزایش پروازها در ایام عید با کمبود هواپیما در این بخش مواجه نشویم.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به تعداد ظرفیت‌های محدود در صندلی‌های پروازها اشاره کرد و گفت: مسافران در ایام عید باید هر چه سریعتر بلیت‌های خود را از سایت‌های معتبر خریداری کنند تا در ایام عید با مشکل مواجه نشوند.

اسعدی سامانی به مدیریت سفر از سوی مسافران در ایام عید اشاره کرد و افزود: مسافران در زمان‌های تعیین شده اقدام به خرید بلیت کنند تا در روزهای پایانی با کمبود بلیت در مسیرهای پرتردد مانند مشهد مواجه نشوند.

وی درباره قیمت بلیت پروازهای خارجی مانند کربلا و عتبات عالیات گفت: تصمیمی برای افزایش قیمت بلیت عتبات عالیات و پروازهای خارجی گرفته نشده است و شرکت‌های هواپیمایی با نرخ‌هایی که خود تعیین کرده‌اند بلیت‌ها را به فروش می‌رسانند.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی توضیح داد: برنامه‌ای برای یکنواخت کردن پروازهای عتبات عالیات و خارجی وجود ندارد و بر اساس عرضه و تقاضا بلیت‌ها به فروش می‌رسد.

اسعدی سامانی در پایان تأکید کرد: مسافران برای بلیت‌های ایام عید حتما به دفاتر معتبر مسافری یا سایت‌های معتبر مراجعه کنند.