گردشگری و توریسم

آماده تقویت و رشد ارتباط گردشگری بین ایران و ژاپن هستیم

به گزارش ایرنا، محمدجواد فدائی عصر دوشنبه در دیدار با مدیران صنعت گردشگری ژاپن، پیگیری موضوع ارتقای رتبه ایران در ژاپن برای ورود گردشگران ژاپنی را مورد اشاره قرار داد و افزود: سعی می کنیم این ارتباط ایجاد شده و در ادامه فعالیت ها، توسعه یابد.
وی از حضور مسئولان آژانس های گردشگری ژاپن در استان کرمان تقدیر کرد و ادامه داد: امیدواریم این حضور و این بازدید انجام شده شروع خوبی برای تقویت و رشد ارتباط گردشگری بین کرمان و ژاپن باشد.
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان نیزدر این دیدار گفت: از سال گدشته تاکنون در راستای تورهای آشنا سازی گردشگران ژاپن با ظرفیت های گردشگری کرمان، جمعی از گردشگران ژاپنی به استان کرمان وارد شده اند.
مهدی سیاوشی با اشاره به اینکه تاکنون 12 تور از ژاپن به استان کرمان آمده اند ، ادامه داد: تمدن جیرفت بسیار مورد توجه گردشگران ژاپنی قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: مدیران صنعت گردشگری ژاپن از بندرعباس وارد کشور می شوند و یک شب در جیرفت و یک شب در قلعه گنج اقامت دارند و سپس به سایر نقاط استان می روند.
به گزارش ایرنا، در سه سال اخیر به طور متوسط 20 تا 25 تور هرکدام با 15 گردشگر از ژاپن به استان کرمان سفر کرده اند.
در این دیدار که در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد مدیران صنعت گردشگری ژاپن نیز به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای توسعه گردشگری بین ایران و ژاپن پرداختند.
7440/ 5054

انتهای پیام /*


اجتماعي


گردشگري


ايران و ژاپن


استاندار