گردشگری و توریسم

کلاله با برگزاری جشن های نوروزگاه به استقبال سال نو می رود

به گزارش خبرنگارایرنا، محمد حمیدی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی برپایی نوروزگاه های کلاله افزود: جشن های نوروزگاه از28 اسفند ماه جاری تا12فروردین98، در پارک گل شهرکلاله، روستاهای دهنه و تمرقره قوزی از توابع بخش مرکزی و در شهرفراغی مرکز بخش پیشکمر این شهرستان برگزار می شود.
وی با تاکید براینکه یام تعطیلات سال نو فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی این شهرستان است، اظهارداشت: اجرای موسیقی ،نمایش ، بازی ها ، آیین ها، معرفی آداب سنن و رسوم بومی محلی ، ظرفیت ها و توانمندی ها، همچنین برپایی نمایشگاه های معرفی و عرضه تولیدات صنایع دستی ، شیرینی ها و غذاهای محلی از ویژگی های جشن های نوروزگاه در شهرستان کلاله است.
رئیس ستاد خدمات سفر کلاله ، بابیان اینکه 33 اتاق در چهار مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در شهرکلاله در نظرگرفته شده است، ادامه داد: در قالب بروشور ونقشه که از سوی نیروهای هلال احمر در ورودی شهرستان در اختیار مسافران نوروزی قرارداده می شود، مسیرها و جاذبه های گردشگری ، تفریحی ، زیارتی و طبیعی شهرستان کلاله معرفی می شوند.
معاون استاندار گلستان و فرماندار کلاله همچنین با بیان اینکه تمام مراکز بوم گردی و خانه های مسافر و نحوه خدماتی که ارائه می دهند، ساماندهی شده و با مجوز لازم فعالیت خواهند داشت، تصریح کرد : با افرادی که بدون مجوز اقدام به راه اندازی خانه مسافر نمایند برخورد قانونی شده و از فعالیت آنها جلوگیری می شود.
به گزارش ایرنا ، سرپرست معاونت هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان درادامه این جلسه با اشاره سمت جدیدش در استانداری گلستان اعلام کرد: تا معرفی فرماندار جدید، به وظایف محوله در فرمانداری این شهرستان نیز رسیدگی خواهد کرد.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزارنفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/1860/7478

انتهای پیام /*


فرهنگي


خدمات سفر هاي نوروزي


نوروزگاه


كلاله