گردشگری و توریسم

آئین اختتامیه هفته فرهنگی پیشوا برگزار شد

به گزارش ایرنا، در این مراسم که شامگاه شنبه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سالن همایش های هلال احمر پیشوا برگزار شد، از گروه های فعال هنری در حوزه های مختلف تقدیر به عمل آمد.
سرپرست فرمانداری شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: برنامه های هفته فرهنگی شهرستان پیشوا در قالب 11 کارگروه تخصصی در حوزه های مختلف هنری برگزار شد تا ظرفیت ها و قابلیت های این دیار معرفی شود.
حسین عباسی افزود: شهرستان پیشوا از ظرفیت و قابلیت های ویژه ای در عرصه های فرهنگی برخوردار است و معنویت دینی به دلیل وجود مرقد مطهر امامزاده جعفر(ع) برادر بلافصل امام رضا(ع) این فرهنگ را معنویت گره زده است.
وی تصریح کرد: هفته فرهنگی پیشوا با هدف بیان هنرمندانه ظرفیت ها و قابلیت های فرهنگی، اقتصادی، علمی، کشاورزی ، صنعتی، گردشگری و اجتماعی شهرستان با اجرای 584 برنامه اجرا شد و توانست تا با جذب اقشار مختلف جامعه، به اهداف از پیش طراحی شده برسد.
وی از فرهنگ و هنر به عنوان ستون خیمه امنیت در جامعه یاد کرد و افزود: جامعه ای که در آن فرهنگ اولویت مردم باشد، امنیت پایدار برقرار است و زمینه برای اجرای تمامی طرح ها فراهم می شود.
هفته فرهنگی پیشوا از چهارم اسفند آغاز گردیده بود.
پیشوا با بیش از 80 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254 / 1539

انتهای پیام /*


فرهنگی


هفته فرهنگی


امنیت


پیشوا