گردشگری و توریسم

ایذه برای میزبانی مسافران نوروزی آماده است

مصطفی سمالی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هماهنگی لازم با دستگاه های اجرایی و خدماتی ایذه برای استقبال از میهمانان نوروزی صورت گرفته است.
وی اظهار کرد: با توجه بارش های مناسب امسال ، موقعیت ویژه و شرایط خاصی که از لحاظ سیاحتی و گردشگری در شهرستان ایذه وجود دارد پیش بینی می شود که آمار مسافران نوروزی نسبت به نوروز پارسال 20 درصد افزایش یابد.
فرماندار ایده بیان داشت: امسال 30 مدرسه با ظرفیت 255 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان ایذه در نظر گرفته شده که پیش بینی می شود بیش از 16هزار نفر در این مدارس اسکان داده شوند.
بقعه سلطان ابراهیم، شهپیر، سیدصالح، جاذبه های فرهنگی و طبیعی از جمله دشت سوسن، اشکفت سلمان از مناطق دیدنی ایذه می باشند.
خونگرمی و میهمان نوازی از ویژگی های مردم شهرستان ایذه است.
شهردار ایذه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از آمادگی این شهرداری برای پذیرایی از مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: شهرداری ایذه با تمام ظرفیت در خدمت مسافران نوروزی است.
غلامحسین اسدی زاده افزود: آماده سازی پارکینگ برای مسافران و گردشگران، زیباسازی و نظافت شهر، ارایه خدمات رفاهی، توسعه فضای سبز و تدارک برنامه های شاد و مفرح برای مهمانان نوروزی از مهمترین برنامه های شهرداری برای رفاه حال مسافران و گردشگران در نوروز 98 است.
شهرستان ایذه در شمال شرقی استان خوزستان در همجواری استان های چهارمحال و بختیاری ، اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و یکی از مبادی ورودی استان خوزستان است.
7161/6068

انتهای پیام /*


اجتماعي


نوروز98


فرماندار


مسافران نوروزي