گردشگری و توریسم

نخستین تاکسی تلفنی گردشگری در بندر چابهار راه اندازی شد

عبدالحمید بلوچ زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نخستین تاکسی تلفنی گردشگری با مجوز رسمی از تاکسی رانی بندر چابهار و اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان برای رفاه گردشگران و درآمد زایی بومیان در بندر چابهار راه اندازی شد.
وی گفت: تاکسی تلفنی گردشگری ‘چابهاران ایمن گشت مکران’ به صورت ساماندهی شده در طول سال با معرفی فروشگاه های صنایع دستی، ظرفیت های گردشگری چابهار و معرفی بومگردی ها با هدف محقق کردن شعار رفاه گردشگران و درآمدزایی بومیان فعالیت می کند.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: تاکسی تلفنی گردشگری مزایایی مانند بیمه گردشگری و ترانسفر فرودگاهی دارد و از راننده های آموزش دیده خانم و راهنمایان محلی خانم و آقا و نیز مترجم زبان انگلیسی استفاده می کند.
وی بیان کرد: تاکسی تلفنی ‘چابهاران ایمن گشت مکران’ در نظر دارد از رانندگان علاقه مند به کسب درآمد از محل گردشگری، ثبت نام به عمل آورد.
بلوچ زاده گفت: رانندگان می توانند برای ثبت نام از تاریخ 10 اسفندماه در محل موزه محلی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار جنب میدان 22 بهمن مراجعه کنند.
وی افزود: کلاس های آموزش رانندگان از 15 اسفندماه آغاز می شود.
9923 **6081

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


تاكسي گردشگري


چابهار