اماکن دیدنی ایران

دیدگاه‌ها برای منتظر تغییر ترکیب تراکتورسازی باشیم؟! با مهران تراختورچي


چارتر

سرمربی بلژیکی تراکتورسازی اگر بخواهد مثل بازی‌های قبل عمل کند، باز هم نباید به ترکیب تیمش دست بزند.

پارس فوتبال:تراکتورسازی در شرایطی فردا در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل سایپای تهران قرار می‌گیرد که شانس خوبی برای کسب ۳ امتیاز این مسابقه دارد. از این رو جورج لیکنز سرمربی بلژیکی نیز تا به حال روی نیمکت تراکتور شکستی را تجربه نکرده و می‌خواهد این رکورد را حفظ کند.

لیکنز در ۳ بازی گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان، نساجی و استقلال تهران تیمش را با یک ترکیب ثابت به میدان فرستاده و نشان داده از آن دسته مربیان است که اعتقاد دارد به ترکیب برنده نباید دست زد. او اگر همین شرایط را بخواهد ادامه دهد، احتمالا در بازی فردا نیز تیمش را مثل دیدار با استقلال به زمین می‌فرستد.

در بازی‌های قبلی محسن فروزان دروازه‌بان تراکتورسازی بود؛ محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان حاج‌صفی در خط دفاع حضور داشتند؛ مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا و اشکان دژاگه هافبک‌های تراکتور را تشکیل دادند و آنتونی استوکس تک فوروارد تیمش بود. از بین بازیکنان مذکور آنتونی استوکس چند روز در تمرینات تراکتور غایب بود و با توجه به آمادگی ساسان انصاری شاید او در این مسابقه بازی کند و لیکنز به استوکس استراحت بدهد.

باید منتظر ماند ودید در نهایت سرمربی بلژیکی تراکتورسازی چه ترکیبی را برای تیمش در مسابقه با سایپا انتخاب خواهد کرد.