اماکن دیدنی ایران

۱۷ شماره تماس برای اعلام تخلف قیمت و توزیع بلیت‌ هواپیما


چارتر

درحالی که با فرارسیدن تعطیلات نوروزی موج مسافرت‌های مردم تشدید می‌شود، مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شرکت مربوطه و با شماره تلفن‌های اعلامی تماس گرفته و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری شکایت خود را ارسال کنند.

ایسنا: برای اینکه بتوان بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز ۸۶۱ پرواز فوق‌العاده داخلی و خارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است جهت انجام پروازهای فوق‌العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت‌ها، بر اساس درخواست شرکت‌های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.

طبق اعلام رضا جعفرزاده-سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- ایام پیک پرواز نوروزی امسال از ۲۵ اسفندماه ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد و برای انجام سفرهای هوایی در نوروز سال جاری سازمان هواپیمایی کشوری مجوز ۱۹ هزار و ۶۸۷ پرواز فوق‌العاده برنامه‌ای برای مسیرهای داخلی و خارجی صادر کرده است و در مسیرهای بین‌المللی نیز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی ۵۰۴۸ مجوز و در مسیرهای داخلی ۱۴۶۳۹ پرواز صادر شده است.

گفتنی است از این تعداد پرواز فوق‌العاده برای مسیرهای بین‌المللی ۳۹۵ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و ۱۱۲ مجوز پرواز برای شرکت‌های خارجی و همچنین در مسیرهای داخلی ۳۵۴ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی صادر شده است.

در ذیل جدول شماره تلفن شرکت‌های هواپیمایی مختلف آورده شده است که مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه توزیع و قیمت بلیت هواپیما به آن مراجعه کنند.