اماکن دیدنی ایران

صدور ۱۹ هزار و ۶۸۷ مجوز پرواز برای سفرهای نوروزی


چارتر

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی از صدور ۱۹ هزار و ۶۸۷ مجوز پرواز برنامه‌ای و فوق العاده برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی در ایام نوروز سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

خبرگزاری مهر: رضا جعفرزاده با بیان اینکه ایام پیک پرواز نوروزی امسال از ۲۵ اسفند ۹۷ آغاز و تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد افزود: برای انجام سفرهای هوایی در نوروز امسال سازمان هواپیمایی کشوری مجوز ۱۹ هزار و ۶۸۷ پرواز فوق العاده برنامه‌ای برای مسیرهای داخلی و خارجی صادر کرده است.

وی افزود: در مسیرهای بین المللی برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی ۵۰۴۸ مجوز و در مسیرهای داخلی ۱۴۶۳۹ پرواز صادر شده است.

جعفرزاده گفت: برای اینکه بلیت هواپیمای بیشتری به صورت سیستمی در اختیار متقاضیان سفرهای بخش هوایی قرار گیرد تا به امروز ۸۶۱ پرواز فوق العاده داخلی وخارجی صادر شده است و سازمان هواپیمایی کشوری آماده است جهت انجام پروازهای فوق العاده نوروزی با رعایت اصول ایمنی و توان شرکت ها، براساس درخواست شرکت‌های هواپیمایی مجوز پرواز در مسیرهای زیارتی و سیاحتی صادر کند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: از این تعداد پرواز فوق العاده برای مسیرهای بین المللی ۳۹۵ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی و ۱۱۲ مجوز پرواز برای شرکت‌های خارجی و همچنین برای مسیرهای داخلی ۳۵۴ مجوز برای شرکت‌های هواپیمایی داخلی صادر شده است.

وی گفت: مسافران می‌توانند در صورت نیاز و مشاهده هر گونه تخلف در نحوه ارائه توزیع و قیمت بلیت هواپیما ابتدا به شرکت مربوطه و یا از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی https://www.cao.ir، تماس بگیرند.