گردشگری و توریسم

گناوه پیشتاز جذب گردشگری دریایی در استان بوشهر است

بهرام نکیسا روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: بخش قابل توجه ای از مسافران و گردشگران درتعطیلات نوروز و بهمن ماه امسال مقصد سفر خود را شهر گناوه و روستاهای بخش مرکزی و ریگ انتخاب و دراین مدت اقامت و تفریح کردند.
وی اظهارداشت: دهیاران روستاهای نوار ساحلی این شهرستان بویژه روستاهای جزیره جنوبی و شمالی بخش ریگ در امر گردشگری دریایی موفق عمل کردند و تجربیات خوبی بدست آوردند.
نکیسا گفت: باتوجه به اینکه پیش بینی می شود در نوروز امسال روستاهای ساحلی بیشتر از شهرستان گناوه مقصد گردشگران قرار گیرد، از دهیاران این روستاها انتظار داریم با برنامه ریزی مناسب، فضا و امکانات لازم برای پذیرائی از هموطنان فراهم کنند.
مشاور گردشگری دریایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر بیان کرد: کمیته گردشگری دریایی در شهرستان های نوار ساحلی استان بوشهر تشکیل شده است.
وی گفت: شناورهای تفریحی گردشگران باید نسبت به بیمه کردن شناور و سرنشینان آن اقدام و نکات ایمنی لازم را رعایت کنند.
نکیسا افزود: ایام نوروز پیش رو فرصت مناسبی برای عرضه تولیدات و صنایع دستی است که در این زمینه اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان برنامه مدونی در نظر دارد.
مشاور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر اظهارداشت: فرصت های سرمایه گذاری خوبی در زمینه گردشگری و صنایع دستی توسط اداره کل میراث فرهنگی و صنابع دستی و گردشگری در سطح استان شناسایی شده که جویندگان کسب و کار و علاقمندان به حوزه گردشگری دریایی و بوم گردی می توانند از این فرصت ارزشمند در جهت اشتالغزایی بهره ببرند.
شهرستان ساحلی و تجاری گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.
6043/6164

انتهای پیام /*


اجتماعي


گردشگري دريايي


گناوه


پيشتاز