گردشگری و توریسم

حرکت قطار گردشگری غرب کشور یک جریان ملی است

به گزارش ایرنا، سیدموسی خادمی روز شنبه درکارگروه گردشگری در سالن جلسات استانداری بیان کرد:ابزار و عناصر لازم برای حرکت قطار گردشگری در لرستان فراهم شده است و از طرفی این استان دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فردی است.
وی افزود: راه اندازی مطلوب این قطار در بخش نرم افزاری نیز باید به خوبی مدیریت و فعال شود.
خادمی ادامه داد: توانمندی در راستای راه اندازی موفقیت آمیز این طرح در استان باید اثبات شود.
وی افزود: آغاز بد و ناموفق هر طرحی باعث هزینه جبران ناپذیر می شود و در این راستا این طرح باید آغازی موفیت آمیز داشته باشد چرا که شروع ناموفق باعث عدم پیگیری در مراحل بعدی می شود.
استاندار لرستان بر ضرورت حمایت از این طرح تاکید کرد و گفت: در این راستا باید با ارتباطات قوی و استفاده از ظرفیت های تورگردان ها و تورهای ملی مسافرگیری شود.
وی با تاکید بر اهمیت راه اندازی قطار گردشگری در سطح استان در راستای معرفی جاذبه های گردشگری لرستان ادامه داد: این طرح باید به خوبی آغاز شود زیرا در صورت شروع ناموفق باعث شکست این طرح گردشگری می شود.
استاندار لرستان بیان کرد: زیرساخت ها و برنامه ریزی های کارشناسی در این طرح حائز اهمیت است و توانمند نبودن این طرح باعث ایجاد حرکتی ضد گردشگری می شود.
وی به قیمت گذاری هتل های استان اشاره کرد و گفت: درجه بندی هتل ها باید به در ستی انجام شود و پس از تعیین تکلیف درجه گذاری آنها قیمت های متناسب و معقول با سطح هتل ها اعلام شود.
خادمی همچنین در خصوص ساماندهی آبشار بیشه افزود: امسال مدیریت آبشار بیشه به بنیادمسکن واگذار شده است.
/6060/7274

انتهای پیام /*


اجتماعي


استاندار


گردشگري


لرستان