گردشگری و توریسم

ثبت‌نام اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان چهارم اسفند آغاز می شود

عیسی رحیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی تا 23 اسفند ادامه دارد و مهمانان می توانند با مراجعه به سایت ستاد اسکان نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی با بیان اینکه امسال نیز همانند سال گذشته 20 درصد ظرفیت اسکان به ثبت نام اینترنتی اختصاص یافته است، افزود: مهمانان فرهنگی از سراسر کشور می توانند برای ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی به سامانه اسکان مهمانان فرهنگی مراجعه و نسبت به ثبت نام و رزرو اینترنتی محل اسکان خود اقدام کنند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: پذیرش حضوری مهمانان فرهنگی نیز یک روز پس از تعطیل شدن مدارس در 16 مرکز پذیرش پیش بینی شده در سطح شهرستان ها و مناطق تابعه استان آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
وی یادآور شد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در نوروز 98 تعداد 159 مدرسه با یک هزار و 239 کلاس درس شامل 189 اتاق ویژه، 617 اتاق الف و 433 اتاق ب برای اسکان مهمانان فرهنگی در نظر گرفته شده است.
رحیمی با بیان اینکه 444 نفر عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به مهمانان خدمات ارائه می دهند، گفت: سرایداران مدارس حق ندارند بدون ابلاغ رسمی ستاد اسکان شهرستان ها و مناطق نسبت به پذیرش و اسکان مهمانان اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مدارس ایمن و مجهز به امکانات و تجهیزات روز برای اسکان مهمانان در اولویت اسکان قرار دارند و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق باید از انتخاب مدارس تخریبی و در معرض خطر برای اسکان اجتناب کنند.
رئیس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان افزود: سال گذشته 172 مدرسه و یک هزار و 298 کلاس درس برای اسکان مهمانان فرهنگی در نظر گرفته شد و 16 پایگاه مهمانان را در سطح استان پذیرش می کردند.
نوروز 97 تعداد 55 هزار و 93 نفر مهمان نوروزی در قالب 11 هزار و 240 خانوار در مراکز ستاد اسکان استان کردستان پذیرش شدند.
7348/9102

انتهای پیام /*


فرهنگي


آموزش و پرورش


مهمانان فرهنگي


نوروز 98