گردشگری و توریسم

فرماندار گالیکش بر استقبال شایسته از مسافران نوروز تاکید کرد

حسین مایلی عصر شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی با تشریح اهمیت استقبال مطلوب از مسافران نوروزی، شهرداران گالیکش و صادق آباد را موظف به انجام فضاسازی مناسب و آراستگی شهرهای حوزه خود کرد.
او همچنین اداره برق را موظف به تامین روشنایی کامل معابر سطح شهرها و بعضا روستاها نمود و یادآور شد:
طبق هماهنگی ها و برنامه ریزی انجام شده برای هزینه اجرایی و تبلیغات سطح شهرستان در باب استقبال از مسافرین نوروزی مبلغ 600 میلیون ریال اعتبار پیش بینی و برآورد شده است.
فرماندار گالیکش گفت: تا پایان امسال دو المان ورودی و خروجی شهر گالیکش به عنوان مرکز این شهرستان توسط شهرداری و شورای شهر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
مایلی خاطرنشان کرد: سال گذشته شهرستان گالیکش جزو سه شهرستان اول از نظر افزایش بازدیدکنندگان مناطق گردشگری و جزو پنج شهرستان اول استان گلستان از نظر استقبال مسافرین شناخته شد.
وی اجرای برنامه نوروزگاه، استقرار نمایشگاه های سیار در ورودی و خروجی شهر گالیکش، در نظر گرفتن اماکن متعدد برای اسکان مسافرین در سطح شهرستان، پخش بروشور معرفی مناطق گردشگری، زیارتی، اماکن تفریحی و اسکان و اجرای برنامه های متعدد ورزشی و فرهنگی در این شهرستان از جمله برنامه های شهرستان برای جذب مسافران نوروزی اعلام کرد.
فرماندار گالیکش گفت: این برنامه های با تشکیل کمیته های ده گانه و تشکیل کمیته ضربتی برای بازدید و نظارت در ایام تعطیلات نوروز به اجرا در می آید.
شهرستان گالیکش با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان و در مسیر جاده بین المللی تهران -مشهد واقع شده و سالانه پذیرای تعداد زیادی از زائرانی است که این مسیر را برای رسیدن به مشهد و زیارت امام رضا (ع) انتخاب می کنند.
7481/1860

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


ستاد خدمات سفر


گاليكش