گردشگری و توریسم

ثبت نام جشنواره سفرنگاری دزفول گرام آغاز شد

محمدعلی دوایی فر روز شنبه با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان گردشگری در شهرستان دزفول در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این ظرفیت ها باید در قالب یک برند شهری با محتوایی خلاق برای جذب گردشگر معرفی شوند و از همین برند برای مبلمان شهری و تولیدات شهرستان نیز استفاده شود.
وی اظهار داشت: تعدادی از فعالان رسانه ای فضای مجازی کشور در دزفول گردهم می آیند و ظرفیت های این شهرستان را با سلیقه های متفاوت معرفی می کنند.
شهردار دزفول افزود: جشنواره دزفول گرام به منظور معرفی شهرستان دزفول و ظرفیت های گردشگری آن به مردم کشور و دنیا به کمک ابزار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از 21 اسفندماه به مدت سه روز برگزار می شود.
وی گفت: نویسندگان وبلاگ ها، وب سایت ها و صفحات اینستاگرام به زبان های انگلیسی و فارسی مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.
دوایی فر افزود: محدودیت سنی برای شرکت در این جشنواره وجود ندارد و علاقه مندان می توانند در یکی از حوزه های سفر، گردشگری، عکاسی، محیط زیست، حیات وحش، صنایع دستی، خوراک، تاریخ، سبک زندگی و آداب و رسوم اقوام ایران و جهان در وب سایت etravelgram.ir ثبت نام کنند.
وی اظهار داشت: 40 نفر برگزیده در مرحله نخست داوری به مدت سه روز با حضور در شهرستان دزفول در جشنواره سفرنگاری شرکت می کنند و 15 نفر از هموطنان خوزستانی نیز در بخش بومی محلی این جشنواره به رقابت خواهند پرداخت.
شهرستان دزفول با داشتن جاذبه های تاریخی، گردشگری، طبیعی و فرهنگی همواره میزبان گردشگران از نقاط مختلف کشور است.
7278/3022

انتهای پیام /*


اجتماعي


شهرداري


سفرنگاري


دزفول