گردشگری و توریسم

پاسخگویی به سرمایه گذاران حداکثر ظرف ٣ روز صورت گیرد

به گزارش ایرنا «مرتضی بانک» چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح هتل چهار ستاره لیلیوم کیش افزود: مشکلات و موانع صنعت گردشگری را باید از میان برداریم و امکانات لازم را برای رشد و تقویت این حوزه فراهم کنیم .
وی اظهار کرد: گردشگری یکی از حوزه های فعال در جزیره کیش است که باید به آن توجه شود تا از نظر امکانات، تجهیزات و زنجیره خدمات، قابل رقابت با کشورهای منطقه باشد.
وی با تاکید بر ضرورت اصلاح برخی مقررات، تقویت زیر ساختها و تکمیل زنجیره گردشگری در کیش افزود: کامل بودن زنجیره ارائه خدمات گردشگری در حوزه حمل و نقل، اقامت، اطلاع رسانی، احساس امنیت و آرامش و ارائه خدمات فروشگاهی و صنفی، در تقویت بخش گردشگری نقشی مهم و اثر گذار دارد.
بانک، با اشاره به شرایط مناسب حوزه گردشگری کیش و تخصصی بودن صنعت گردشگری گفت: زنجیره های مختلف سفر راحت و جذاب برای گردشگر از اولین اقدام یعنی تهیه بلیط تا پایان سفر باید فراهم و ضمن نیاز سنجی برای اقشار و سنین مختلف بسته های جامع گردشگری تعریف شود.
وی افزود: کشور و نظام و دولت هم باید وظیفه خود را انجام دهند یکی از این وظایف تامین امنیت و مالی و کاری است تا سفر به جزیره کیش از 3 روز فعلی به حداقل ٥ روز افزایش یابد.
** ضرورت حمایت از بخش خصوصی **
دبیرشورای عالی مناطق در ادامه سخنان خود، روند تغییرات در جزیره کیش را شگرف و رو به جلو ارزیابی کرد و افزود: عمده این اقدامات و تغییرات حاصل تلاش بخش خصوصی است، در واقع شالوده و خمیرمایه ساختاری کیش بی تعارف بخش خصوصی است که پویایی این منطقه را رقم زده است.
وی تاکید کرد: باید نیاز و خواسته های سرمایه گذاران را تامین و روند اداری را تسهیل کنیم بگونه ای که پاسخگویی به سرمایه گذاران حداکثر ظرف ٣ روز صورت گیرد.
وی، توجه به تجارت فروشگاهی و اهمیت و حراست از قانون خروج کالای همراه مسافر، بهادادن به اقتصاد فروشگاهی و اولویت دادن به صنعت سبز را از برنامه های منطقه آزاد کیش بیان کرد.
* 5 طرح عمرانی، خدماتی،گردشگری و زیست محیطی روز چهارشنبه با حضور با حضور مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش در این جزیره افتتاح یا مورد بازدید قرار گرفت.
افتتاح ساختمان مجموعه پژوهشکده محیط زیست کیش، طرح آب رسانی به مناطق جنوبی این جزیره، افتتاح هتل چهارستاره لیلیوم، رونمایی از سامانه هوشمند پنجره واحد الکترونیکی از طرحهای است که امروز چهارشنبه در جزیره کیش افتتاح و رونمایی شد.
1339

انتهای پیام /*


فرهنگي


گردشگري


منازق آزاد


كيش