اخبار گردشگری

بهترین رستوران‌های مشهد

بهترین رستوران‌های مشهد

قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد

رستوران پسران کریم

رستوران پسران کریم

اگر تا بحال تجربه‌ی یکبار سفر به مشهد را داشته باشید، بدون شک با نام پسران کریم آشنا هستید و اغلب مشهدی‌ها این رستوران را پیشنهاد می‌دهند. این رستوران از سال ۱۳۰۰ در این حوزه فعالیت دارد و تا امروز توانسته ۳ شعبه‌ی معروف و شناخته شده در مشهد داشته باشد. شعبه‌ی مرکزی رستوران پسران کریم در بلوار خیام، فرهاد ۲۲ قرار دارد و دو شعبه‌ی دیگر آن در مجتمع مروارید، واقع در انتهای بلوار خیام شمالی و برج آلتون قرار دارند.


رستوران رضایی

رستوران رضایی

برای اینکه بتوانید بهترین چلو گوشت‌ها را در سفر به مشهد امتحان کنید، بدون شک رستوران رضایی می‌تواند یک گزینه‌ی عالی باشد. شعبه‌ی مرکزی رستوران رضایی مشهد در خیابان آبکوه، تقاطع بلوار کلاهدوز قرار گرفته و با توجه به موقعیت مکانی آن، دسترسی راحتی دارد. رستوران رضایی مشهد ۵ شعبه دارد و هر یک از این رستوران‌ها بخاطر داشتن چلو کباب و گوشت‌های با کیفیت در این شهر کاملا معروف و قابل اعتماد می‌باشند.


رستوران ارم شاندیز

رستوران ارم شاندیز

نمیشود به مشهد سفر کرد و از مناطق ییلاقی اطراف شهر مانند طرقبه و شاندیز بازدید نکرد. شاندیز یکی از مناطق خوش آب و هوا در اطراف مشهد می‌باشد که امکانات رفاهی و تفریحی مناسبی دارد. یکی از بهترین رستوران‌های مشهد، رستوران ارم شاندیز بوده که مجموعه‌ای از رستوران‌های لوکس و سنتی را در کنار هم قرار داده است. یکی از ویژگی‌های خوب رستوران ارم شاندیز مشهد، استفاده از لبنیات تولید شده از کارخانه‌ی متعلق به خود رستوران می‌باشد که کیفیت مطلوبی دارند.


رستوران معین درباری

رستوران معین درباری

یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های مشهد که تا امروز توانسته شهرت و اعتبار خود را افزایش دهد، رستوران معین درباری می‌باشد که از سال ۱۲۸۰ و همزمان با شروع سلطنت مظفرالدین شاه فعالیت دارد. معین درباری یکی از بهترین رستوران‌های مشهد برای خوردن کباب و چلو کباب‌های عالی می‌باشد.


رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان از جمله رستوران‌های معروف مشهد می‌باشد که غذا‌های بسیار عالی را در محیط مجلل و عالی ارائه می‌دهد. این رستوران بخاطر داشتن غذا‌های ایرانی با کیفیت و سالاد بار شهرت زیادی دارد و البته لازم به ذکر است که کمی قیمت‌های این رستوران بالا می‌باشد. رستوران احسان در خیابان احمد آباد، جنب خیابان ملاصدرا واقع شده است.


بهترین رستوران‌های مشهد


رستوران‌های لوکس مشهد

برخی از رستوران‌های مشهد مدت زمان زیادی نیست که تاسیس شده اند، اما بخاطر امکانات و شرایط فوق العاده توانسته اند در لیست بهترین رستوران‌ها قرار بگیرند که عبارتند از:


بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران بام کوهسر مشهد

هتل کوهسر یکی از هتل‌های بسیار مجلل مشهد می‌باشد که در انتهای خیابان هاشمیه قرار گرفته و با معماری خاص توانسته نظر بسیاری از گردشگران را به خودش جلب کند. در این مجموعه می‌توانید رستوران‌های ایتالیایی و ایرانی را مشاهده کنید که محیط کاملا لوکس و مجللی دارند و کیفیت غذاهایشان در سطح خوبی می‌باشند.


بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران سدروس مشهد

سدروس نام یکی از رستوران‌های لوکس و زنجیره‌ای در مشهد می‌باشد که در حال حاضر ۴ شعبه در مناطق مختلف شهر دارد. یکی از خوبی‌های رستوران سدروس داشتن شعبه نزدیک به حرم امام رضا (ع) می‌باشد و زائران می‌توانند براحتی غذا‌های با کیفیت را در این رستوران امتحان کنند. بزرگترین شعبه‌ی این رستوران در شاندیز واقع شده و امکانات رفاهی و تفریحی و باغ زیبایی را ارائه داده است.


بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد که به عنوان هتل مجلل شناخته شده است، یکی از معروف‌ترین هتل‌های مشهد می‌باشد که در چند سال اخیر ساخته شده است. رستوران این هتل محیط کاملا لوکس و مجللی داشته و غذا‌های آن از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. هتل درویشی در خیابان امام رضا (ع) و در فاصله‌ی بسیار کم با حرم قرار گرفته است.


بهترین رستوران‌های مشهد

رستوران‌های سنتی مشهد

رستوران‌های سنتی با معماری و دکوراسیون کاملا ایرانی و تخت‌های پوشانده شده با فرش‌های قرمز و پخش موسیقی سنتی از جمله مکان‌هایی می‌باشد که اکثر ایرانیان و حتی گردشگران خارجی برای استراحت و خوردن غذا انتخاب می‌کنند. در مناطق ییلاقی مانند طرقبه و شاندیز اکثر رستوران‌ها سنتی بوده و حال و هوای خوبی دارند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به رستوران عنبران، پدیده شاندیز، تشریفات، سفره خانه عمارت یزدان، ترنج، داژیار و رستوران دیدار مشهد اشاره کرد.