گردشگری و توریسم

مجموعه تفریحی، گردشگری زابل افتتاح شد

به گزارش ایرنا امام جمعه زابل روز دوشنبه در آیین افتتاح این مجموعه گفت: منطقه سیستان پله های ترقی را در مدت کوتاه با مدیریت کلان و نسخه های مختص این منطقه طی می کند.
حجت الاسلام علی اکبر کیخا با تقدیر از سرمایه گذاری بیش از دو میلیارد تومان برای ساخت این مجموعه تقدیر کرد و افزود: منطقه سیستان با حضور سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بومی به زودی به قطب اقتصادی تبدیل می شود.
وی اظهارداشت: مردم منطقه سیستان امروز به افرادی مطالبه گر تبدیل شده اند به طوری که در هر جا مسئولی کار کند از او تقدیر و در هر نقطه ای کار نشوند ورود و منصفانه انتقاد می کنند.
امام جمعه زابل حمایت خود را از مجموعه تفریحی، گردشگری فانوس شب اعلام کرد و گفت: حوزه علمیه زابل با حضور افراد متخصص در حوزه های مختلف آمادگی دارد تا این مجموعه را به مجموعه فرهنگی، تفریحی و اسلامی تبدیل کند تا تمام خانواده بتوانند در آن حضور پیدا کنند.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری زابل در حاشیه افتتاح این مجموعه به خبرنگار ایرنا گفت: مجموعه تفریحی، گردشگری فانوس شب با هزار و 500 متر مربع گستره و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 200 میلیون تومان توسط بخش خصوصی در زابل ساخته و راه اندازی شد.
رضا کیخواه آریا افزود: این مجموعه دارای رستوران سنتی، فست فود، کافی شاپ، آبمیوه و بستنی و محل بازی کودکان آماده ارائه خدمات تفریحی و گردشگری به مردم است.
وی اظهارداشت: مجموعه تفریحی، گردشگری فانوس شب با مجوز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان وبلوچستان فعالیت خود را آغاز کرده و در سامانه کارا 300 میلیون تومان وام با سود کم برای ساخت آن مصوب شده است.
7317 **6081

انتهای پیام /*


فرهنگي


چهل سالگي انقلاب


مجموعه تفريحي


زابل