گردشگری و توریسم

3 پروژه گردشگری و خدماتی در دماوند به بهره برداری رسید

فاطمه فرزام، معاون اداری، مالی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان دماوند روز یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتتاح مرکز مشاوره پارادایس اولین پروژه ای بود که امروز به همت اداره بهزیستی شهرستان با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان افتتاح شد که این مرکز در زمینه پیشگیری از طلاق و مشاوره های مربوط به ازدواج فعالیت می کند.
وی افزود: در دو ماه گذشته 41 زوج به این مرکز مراجعه کردند که از این تعداد 13 زوج به زندگی خود ادامه داده و به توافق رسیدند.
این مقام مسئول ادامه داد: افتتاح مرکز حوله بافی اداره بهزیستی دومین پروژه ای بود که مورد بهره برداری قرار گرفت که به همت امور بانوان و اداره بهزیستی صورت گرفت که با هدف فعالیت زنان سرپرست خانوار راه اندازی شده است.
معاون اداری، مالی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: در حال حاضر 13 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی در این مرکز آموزش می بینند.
فرزام به سومین پروژه افتتاحی در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: رستوران روف گاردن توسط بخش خصوصی و با حمایت های اداره میراث فرهنگی و گردشگری با اعتباری بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون تومان و اشتغال 25 نفر، بهره برداری شد که با توجه به اینکه شهر دماوند جزء 14 شهر گردشگری کشور است این مرکز می تواند در حوزه زیر ساخت های گردشگری کمک کند.
تهرام/7246//1348

انتهای پیام /*


اجتماعي


دهه فجر


افتتاح پروژه