گردشگری و توریسم

بانوان مراوه تپه درجشنواره صنایع دستی به رقابت پرداختند

رئیس مرکزآموزش فنی و حرفه ای مراوه تپه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در این خصوص گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سومین دوره مسابقات آزاد جشنواره صنایع دستی مراوه تپه در رشته های قالیبافی ترکمن، گلیم بافی، سوزن دوزی، چرم دوزی و خلاقیت در هنر برگزار شد.
سعید پارسا افزود: دراین مسابقات 160 نفراز بانوان از شهرها و روستاهای مراوه تپه شرکت داشتند و آثار عرضه شده به این جشنواره، در سالن مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان به نمایش عموم گذاشته شد.
وی اظهارداشت: درمراسم اختتامیه مسابقات که با شرکت فرماندار، جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی ودست اندرکاران صنایع دستی مراوه تپه برگزار شد، هیات داوران 15نفر از بانوان را به عنوان هنرمندان برتر سومین دوره مسابقات آزاد جشنواره صنایع دستی این شهرستان معرفی واز آنان تجلیل کرد.
پارسا خاطرنشان کرد: در قالب این جشنواره نمایشگاهی از غذاهای سنتی و محلی همچنین 20 غرفه عرضه و فروش صنایع دستی شهرستان مراوه تپه نیز برپا شد که مورد توجه بازدید کنندگان قرارگرفت.
مراوه تپه با بیش از 62 هزارنفرجمعیت در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است و این جشنواره با مشارکت میراث فرهنگی و شهرداری این شهرستان مرزی برگزار شد.
7478/1860

انتهای پیام /*


فرهنگي


صنايع دستي


جشنواره


مراوه تپه