گردشگری و توریسم

لیدرهای تور گردشگری فرانسوی وارد سیستان و بلوچستان شدند

مجتبی میرحسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این گردشگران فرانسوی به منظور آشنایی با مکان های تاریخی و طبیعی سیستان و بلوچستان به این استان سفر کردند.
وی گفت: این چهار گردشگر از جمله تور لیدرهای بزرگ فرانسوی هستند که به منظور شناخت کامل از سیستان و بلوچستان و هدایت تورهای گردشگری به این منطقه سفر کردند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: سفر این گردشگران از زابل شروع و پس از بازدید از روستای جهانی کلپورگان سراوان عازم چابهار شده و پس از بازدید از مناظر طبیعی متعدد این منطقه سفرشان را به این استان خاتمه می دهند.
وی گفت: 20 نفر گردشگر خارجی از کشورهای آلمان، هلند و سوئیس نیز تا آخر بهمن ماه وارد سیستان و بلوچستان خواهند شد.
میرحسینی بیان کرد: یک گروه 12 نفره مستندساز با تجهیزات کامل فردا از تهران وارد سیستان و بلوچستان می شوند و تا 23 بهمن از مناظر تاریخی و دیدنی این استان مستند تهیه خواهند کرد.
وی افزود: 44 نفر فعال گردشگری ایران نیز فردا با قطار وارد زاهدان می شوند و از مناطق دیدنی سیستان و بلوچستان دیدن می کنند.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: هدف این گردشگران معرفی استان در فضای مجازی با زبان فارسی و انگلیسی است.
وی اظهار داشت: همچنین فردا 50 نفر گردشگر از هرمزگان به چابهار، کنارک و ایرانشهر سفر خواهند کرد و تا 22 بهمن مهمان مردم این استان هستند.
9923**3213

انتهای پیام /*


فرهنگي


ميراث فرهنگي


گردشگر خارجي


سيستان و بلوچستان