اماکن دیدنی ایران

اعلام زمان آغاز رزرو هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی برای نوروز / هتل‌های ایرانگردی و قطارهای رجا بسته سفر ارزان ارائه می‌کنند

مدیر عامل هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی با اشاره به اینکه سهام این مجموعه هتل‌ها به صندوق بازنشستگی کشور و تامین اجتماعی تعلق دارد از استفاده 77 هزار بازنشسته کشوری با تخفیف 50 درصدی از این هتل‌ها خبر داد.

چمدان: مهرداد تاوتلی در نشست خبری با اعلام این که ۶۴ هتل و مرکز اقامتی وابسته به این مجموعه است از برون سپاری حدود ۱۰ مورد از آنها خبر داد و گفت: هتل‌های این مجموعه در ۲۳ استان کشور چهار هزار اتاق و هزار پرسنل دارد.

وی با بیان اینکه بازنشستگان کشوری می‌توانند از تخفیف‌های ۵۰ درصدی این هتل‌ها استفاده کنند افزود: این مجموعه خودگردان است و از دولت اعتباری نمی‌گیرد. ضمن اینکه سود حاصل از این مجموعه به حساب صندوق بازنشستگی واریز می‌شود.

تاوتلی با اعلام این که ضریب اشغال هتل‌های این مجموعه حدود ۶۲ درصد است، گفت: این رقم نسبت به دو سال گذشته ۱۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در مسیر گردشگری نبودن برخی از هتل‌های این مجموعه باعث شده است تا خالی بمانند گفت: در نظر داریم با تخفیف‌هایی برای این هتل‌ها به توزیع گردشگر در کشور کمک کنیم.

تاوتلی با بیان اینکه هتل‌های این مجموعه یک تا چهار ستاره هستند و برای سفرهای نوروزی افزایش قیمت نخواهد داشت ادامه داد: رزرو آنلاین هتل‌های این مجموعه برای نوروز از دهم بهمن ماه آغاز می‎شود و بر اساس تجربه پیش بینی می‌کنیم ۸۰ درصد اتاق‌های هتل در روزهای نخست رزرو شود.