اخبار گردشگری

اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

تکنولوژی بخش جدایی ناپذیر از زندگی امروز بوده و رد پای آن را براحتی می‌توانیم در گردشگری و سفر‌های داخلی و خارجی مشاهده کنیم. برای مثال، همراه داشتن چند اپلیکیشن مفید در طول سفر به هند می‌تواند شما را تا حد زیادی از سوال پرسیدن و سردرگمی و هدر دادن وقت آسوده کند. در این مطلب چند اپلیکیشن کاربردی در سفر به هند را معرفی خواهیم کرد تا سفرتان کاملا با برنامه و منظم و آسوده انجام شود.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

اپلیکیشن google maps navigation

بنظرتان گوگل مپ نیاز به معرفی دارد؟ این برنامه در دنیای امروز بیشتر از اینکه یک سرگرمی باشد، یک ابزار ضروری در سفر و زندگی می‌باشد. از جمله اپلیکیشن‌های بسیار مهم در هند که بدون شک نیاز به آنرا براحتی احساس خواهید کرد، گوگل مپ می‌باشد که فاصله‌ی بین نقاط، مکان‌های دور و نزدیک از مکان فعلی شما و حتی ترافیک را نمایش میدهد.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

خرید بلیط قطار با IRCTC

اغلب مردم دنیا با شنیدن نام هند، علاوه بر طبیعت عجیب و خارق العاده، قطار‌هایی را به خاطر می‌آورند که جمعیت بسیار زیادی را جا به جا میکند. به عبارت دیگر، قطار یکی از اصلی‌ترین وسایل حمل و نقل در هند محسوب میشود و با اپلیکیشن IRCTC می‌توانید براحتی بلیط قطار بخرید. مراحل خرید بلیط با این برنامه بسیار راحت بوده و نیاز به دانش خاصی ندارد.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

اپلیکشن apple maps

اگر سیستم عامل تلفن همراهتان ios باشد، با این برنامه آشنا هستید و چه بسا بار‌ها از آن استفاده کرده باشید، apple maps همان نسخه‌ی ios برای برنامه‌ی گوگل مپ می‌باشد و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رانندگی و تردد در مناطق مختلف هند می‌باشد.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

شناخت بهتر هند با Incredible India

اپلیکیشن Incredible India که یک برنامه‌ی دولتی می‌باشد، بهترین و متنوع‌ترین مناطق گردشگری و فرهنگی هند را مشخص می‌کند. یکی از ویژگی‌های مطلوب این برنامه این است که بر اساس مکان فعلی شما، مکان‌های دیدنی نزدیک را همراه با جزئیات بیشتر پیشنهاد میدهد.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

اپلیکیشن TripAdvisor

اگر اهل مطالعه‌ی سایت‌های گردشگری باشید، قطعا با tripadvisor آشنا هستید و می‌دانید که این سایت یکی از معتبرترین و معروف‌ترین گزینه‌ها در حوزه‌ی گردشگری می‌باشد. با نصب اپلیکیشن tripadvisor این امکان در اختیارتان قرار میگیرد تا راهنمای سفر همراه داشته باشید و مکان‌های دیدنی، رستوران ها، بهترین غذاها، رویدا و فستیوال‌ها و هر چیزی که باعث شود سفرتان رنگ و چهره‌ی خوبی داشته باشد را معرفی خواهد کرد. این برنامه یکی از کاربردی‌ترین و جامع‌ترین اپلیکیشن‌ها در سفر به هند محسوب میشود.


پیش بینی آب و هوا در هند با AccuWeather

تفاوتی ندارد که به کدام نقطه از دنیا سفر کنید، در هر صورت اطلاع از شرایط آب و هوایی نقش مهمی در بالا بردن کیفیت سفر دارد. با اپلیکیشن AccuWeather می‌توانید آب و هوای فعلی هر نقطه از دنیا را مشاهده و آب و هوا را تا یک ماه آینده پیش بینی کنید.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

رستوران یابی با Zomato

آیا در سفر به هند به دنبال خوردن غذا‌های ارزان قیمت هستید؟ رستوران‌های نزدیک به محل اقامتتان را نمی‌شناسید؟ با بهترین غذا‌های هند آشنایی ندارید؟ اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، باید بدانید که اپلیکیشن Zomato یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد. با این برنامه می‌توانید رستوران‌های هند را پیدا کنید و منوی آن‌ها را مطالعه و از نظرات دیگران در مورد هر رستوران را بخوانید و در نهایت یکی از بهترین موارد را انتخاب کنید. این اپلیکیشن علاوه بر هند، ۲۰ کشور دیگر را پشتیبانی می‌کند و بیش از یک میلیون رستوران در آن ثبت شده اند.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

راهنمای سفر Triposo

هند کشور پهناور و شگفت انگیزیست که هر گوشه از آن دنیایی از زیبایی و البته عجایب می‌باشد و به جرأت می‌توان گفت که بدون راهنمای سفر نمی‌توانید به خوبی برای هر لحظه از سفر برنامه ریزی کنید و سردرگمی‌ها را از خودتان دور کنید. triposo یک راهنمای سفر بسیار جامع می‌باشد که اطلاعاتی مانند رستوران ها، جاذبه‌های گردشگری، شرایط آب و هوایی، مراکز خرید و بازار‌ها و محل‌های اقامت را در هر کشور به صورت جدا دسته بندی کرده و می‌تواند در سفر به هند بسیار کاربردی باشد.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

راهنمای صوتی AudioCompass

وزارت گردشگری هند برای رضایت و رفاه و همچنین جذب گردشگر بیشتر به این کشور، راهنمای سفر صوتی ارائه داده است که مکان‌های مختلف را معرفی می‌کند. نسخه‌ی آفلاین این برنامه باعث میشود بتوانید بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های زیاد برای استفاده از راهنمای تور، سفر با کیفیت و ارزانی داشته باشید. این برنامه برای افرادی که نمی‌توانند لهجه‌ی هندی‌ها را به خوبی متوجه شوند، بسیار ضروری می‌باشد.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

اقامت آسان در هند با Oyo

با اپلیکیشن oyo می‌توانید براحتی نرخ و امکانات و شرایط هتل‌های مختلف را با هم مقایسه و در نهایت انتخاب خوبی داشته باشید. این برنامه حدود ۲۵ هزار هتل در ۲۵۰ شهر مختلف هند را پشتیبانی می‌کند.


اپلیکیشن‌های کاربردی برای سفر به هند

اپلیکشن RedBus

برنامه‌ی Redbus یکی از اپلیکیشن‌های کاربردی در سفر به هند می‌باشد که با رابط کاربری بسیار آسان، ارزان‌ترین نرخ‌های اتوبوس را اعلام می‌کند و از این طریق می‌توانید سفرتان را با هزینه‌ی کم سپری کنید.
از دیگر اپلیکیشن‌های کاربردی سفر در هند می‌توان به برنامه ارائه اطلاعات هتل و رستوران Ruto، حفظ ایمنی سفر Glymos، رزرو هتل و محل اقامت booking.com و Airbnb اشاره نمود.